Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
nallen
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Jag orkar fan inte gå ut på krogen på helgen längre... Rover en tidig tisdagkväll är däremot acceptabelt.
|
21 april 2012, 23:55 |
|
|
Yetin
Medlem
|
The Rover är alltid acceptabelt, men sällan man går. Även om man är vegetarian kan man få en förträfflig måltid till ölen... Jag kommer nog gå dit med min far nästa helg, vattnas redan i munnen!
|
21 april 2012, 23:58 |
|
|
nallen
Medlem
|
Jag har inte varit veggo på drygt 10 år, men jag äter Capt. Danos emellanåt ändå... Äter du skaldjur kan jag rekomendera musslorna på republiken.
|
22 april 2012, 00:03 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Äter inte skaldjur även om musslor låter kulinariskt intressant (har egentligen inget ideologiskt mot att äta såna primitiva djur i och för sig men känns lite fel på något vis, gränsdragninsproblem...) Kapten Danos fungerar otroligt bra trots att jag ätit den så många gånger, en utmärkt rätt. Jag är förtjust i Republikens lokaler, men jag äter och dricker samma sak oavsett var jag går. Republikens hemsida är fantastiskt rolig dock.
|
22 april 2012, 00:09 |
|
|
Ufo
Medlem
|
ÅT HELVETE MED GOOGLE[/quote]
|
22 april 2012, 22:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Han startade en supporterförening som hejar på båda lagen vid varje match.
|
23 april 2012, 14:05 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Han startade en antisupporterförening som gick på alla matcher och hatade varje minut av det.
|
23 april 2012, 14:55 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Men för i helvete Sadako, det här är femte tjock-tvn du har sönder den här månaden. Hur fan ska jag våga köpa en plasma-tv när du håller på så där. Jävla unge.
|
23 april 2012, 15:10 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Hon får inte plats i en platt-TV: Teknikens under!
|
23 april 2012, 15:11 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Vad fan är det med ungar och tv-apparater???? Carol-Anne, bort med tassarna, det blir kladd på rutan!!!!
|
23 april 2012, 15:12 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|