Re: Vad har du gjort idag?
Det kanske går en trötthetsepidemi? Jag är lika seg idag. Fast nu börjar huvudvärken äntligen släppa.
Idag har jag ägnat en massa energi åt att leta efter lämplig diskmaskin på nätet, mätit, satt mig in i tekniska detaljer - och sedan insett att det inte finns något lämpligt eluttag på den utsedda platsen.
Och så har jag åkt på att betala tull på en försändelse som var dyr nog ändå. Fast det var faktiskt inte så farligt, helt rimligt.
Sorterat papper. Planerat i handin tills jag inte orkade längre.
Hämtat barn på kalas - jädrar vad barn kan låta! Men det verkade ha varit riktigt roligt i alla fall. Min son har fått en god vän i skolan, alldeles intill där hans pappa bor.
Lyssnat på sonens monologer om spelet han skall göra som man kommer att sugas in i. Jag måste tydligen spela och vara en jägare som kan tämja djur (vadå wow-inspirerat?), för annars kommer min son att försvinna när han är en panter och sugs in i spelet. Pantrar kan nämligen inte spela själva om det inte finns en jägare med som har pantern som följeslagare.
Slängt illaluktande sopor, äntligen.
Handlat. Det skall bli vegetarisk cannelloni med körsbärstomater, grillad paprika och ricottaspenatfyllning, gratinerat med mozzarella.