Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har fått iväg den där uppföljningen jag har slitit med på jobbet och hemma och fått skäll och gnäll över och haft sådan ångest över. Jiiiiiiiha!

Och två olika instanser har hört av sig om min Handi. En av dem tror sig dessutom lätt kunna guida mig på telefon för att få fart på den igen. Håll tummarna, snälla!

20 april 2012, 09:11
Moderator
Verkar som om du är (ännu) kompetentare än jag trodde. Jag har ju varit orolig. Grattis och tummar hålls!

20 april 2012, 12:25
Moderator
Det var bra tummar. :) Jag fick fantastisk hjälp av Handitek, och nu är min Handi igång. Allt är intakt. Puh!

Men nu är jag dödstrött.

Snart kommer mitt boendestöd, så då får hon plocka ihop spillrorna av mig. :P

20 april 2012, 12:35
Moderator
Sovit bort större delen av dagen. Och ändå är jag fortfarande dödstrött. Fast nu är jag hungrig också.

20 april 2012, 22:19
Medlem
Jag vaknade 14:20 efter att ha sovit i ungefär 13 timmar. Skapligt.

21 april 2012, 16:55
Moderator
Det kanske går en trötthetsepidemi? Jag är lika seg idag. Fast nu börjar huvudvärken äntligen släppa.

Idag har jag ägnat en massa energi åt att leta efter lämplig diskmaskin på nätet, mätit, satt mig in i tekniska detaljer - och sedan insett att det inte finns något lämpligt eluttag på den utsedda platsen.
:05:

Och så har jag åkt på att betala tull på en försändelse som var dyr nog ändå. Fast det var faktiskt inte så farligt, helt rimligt.

Sorterat papper. Planerat i handin tills jag inte orkade längre.

Hämtat barn på kalas - jädrar vad barn kan låta! Men det verkade ha varit riktigt roligt i alla fall. Min son har fått en god vän i skolan, alldeles intill där hans pappa bor. :D

Lyssnat på sonens monologer om spelet han skall göra som man kommer att sugas in i. Jag måste tydligen spela och vara en jägare som kan tämja djur (vadå wow-inspirerat?), för annars kommer min son att försvinna när han är en panter och sugs in i spelet. Pantrar kan nämligen inte spela själva om det inte finns en jägare med som har pantern som följeslagare.

Slängt illaluktande sopor, äntligen.

Handlat. Det skall bli vegetarisk cannelloni med körsbärstomater, grillad paprika och ricottaspenatfyllning, gratinerat med mozzarella.

21 april 2012, 17:08
Moderator
Önskat att jag vore en lycklig gris... eller en sådan som skulle nöja sig som en sådan... någon som skulle ta det pillret i Matrix som gör att man lever happily ever after utan att reflektera närmare över hur saker och ting hänger ihop och vad som eventuellt bara är en illusion.

21 april 2012, 19:24
Medlem
Pluggat, demonstrerat mot biljettkontrollanterna, joggat 8 km.

21 april 2012, 20:04
Medlem
Incognita skrev:
Önskat att jag vore en lycklig gris... eller en sådan som skulle nöja sig som en sådan... någon som skulle ta det pillret i Matrix som gör att man lever happily ever after utan att reflektera närmare över hur saker och ting hänger ihop och vad som eventuellt bara är en illusion.

+1

21 april 2012, 20:11
Medlem
Idag har jag ätit upp det sista av lasagnen, deklarerat, tagit en 1-timmespromenad i rask takt, haft det lite extra trevligt samtidigt som jag åt middag (inklusive förrätt med bland annat salladsbönor). Någon rökt korv var dock inte inblandad den här gången.

22 april 2012, 22:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.