Ny tråd Svara på tråd  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Nästa
Varför så få aktiva medlemmar? 

Vad får dig att inte vilja vara aktiv på det här forumet?
Det händer ju så lite här. 37%  37%  [ 10 ]
Det verkar vara en klubb för inbördes beundran, känner mig inte välkommen. 11%  11%  [ 3 ]
Alla andra verkar ju redan känna varandra. 7%  7%  [ 2 ]
Jag gillar inte jargongen. 11%  11%  [ 3 ]
Folk skriver inte (eller för sällan) om något som intresserar mig. 15%  15%  [ 4 ]
Det här med forum är nog inte min grej. 4%  4%  [ 1 ]
Jag är nog inte tillräckligt nördig. 4%  4%  [ 1 ]
Jag vågar inte ta plats, är rädd att märkas för mycket. 0%  0%  [ 0 ]
Forumet har dåligt rykte - bäst att akta sig! 7%  7%  [ 2 ]
Jag förstår inte vilka regler som gäller. 4%  4%  [ 1 ]
Antal röster : 27

Varför så få aktiva medlemmar? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
@ Incognita

Tack för vänliga ord, jo jag både tar det lugnt och tar tid på mig, är också ännu åtminstone stundvis vid gott mod. Får väl se om jag lyckas formulera mig vettigt till att ställa några frågor och kanske kan få några välbehövliga tips.

db


25 mars 2012, 07:49
Moderator
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
*bump*


28 mars 2012, 00:20
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Zåmbin har varit borta länge nu, hoppas det inte hänt något.


29 mars 2012, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Det händer inte så mycket och sen verkar dom intressanta medlemmarna slutat logga in. Trist.


19 april 2012, 18:08
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Då får du väl bli intressant själv då. :P


19 april 2012, 18:27
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
kullan skrev:
Det händer inte så mycket och sen verkar dom intressanta medlemmarna slutat logga in. Trist.
Ja aktivitetsnivån är lite skakig.
Ena dagen lyser folk med sin frånvaro, nästa dag är det full rulle.

Man kanske skulle ställa fram en godisskål. :04:


19 april 2012, 18:57
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Dina "godisskålar" kan vi nog vara utan. :roll:


19 april 2012, 19:18
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Jag är helt ny här och kan inte svara på hur det är och har varit härinne men skulle generellt säga att alla forum behöver folk som drar igång dom och väcker känslor, tvingar dom att kliva ut ur bekvämlighetszonen och bidra med sina åsikter vad det än gäller. Finns det ingen som väcker intressanta frågor så kommer det heller inte finnas någon som kan svara på dom.

Är själv en forumveteran som ofta kallas åsiktsmaskin och firestarter för att jag har så jädra mycket åsikter om än det ena och det andra och som alltid lyckas väcka liv i folk och inte så sällan skapar livliga diskussioner. Har inte hunnit finnas härinne länge alls men misstänker att man redan börjar ana vad det är jag syftar på och jag måste själv säga att jag för första gången hittat ett forum där jag kan diskutera med folk utan att bli missförstådd, det måste vara en AS grej, att man tolkar det som amn läser det, inte läsa in massa personligt tjafs som vanligt folk tenderar att göra.

Skulle jag tex startat tråden om Breivik på ett vanligt forum skulle säkert alla inlägg därefter vara skrivna utav folk som anklagar mig för att vara rasist nazist och gudarna vet vad mer. Jag kanske är lite av det ena eller andra, kan inte svara på det, det enda jag vet är att jag har så mycket tankar inom mig att jag snart spricker om jag inte får dela dom med diskussionsdugligt folk.

Trivs mycket bra här hittills och känner mig inte alls utanför eller som en inkräktare bland stammisar, inte ännu iaf ;)


22 april 2012, 17:42
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Jag tycker det verkat vara fler inloggade än vanligt senaste tiden, har admin kanske tillgång till statistik över detta?


23 april 2012, 00:39
Moderator
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Statistik vet jag inte, men det har varit fler inloggade på senaste tiden. Kul!


23 april 2012, 00:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron