Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
satsfel? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: satsfel?
sugmundfreud skrev:
Topic: Bild

Det är intressant att notera att Herr Smilare börjar masturbera innan han har egentlig erektion och sedan kommer han och slaknar väldigt fort, så han kan inte ha särskilt hög sexuell stamina eller så var han vid tillfället sexuellt mycket utsvulten. Det som visas är alltså ett så kallat satsfel.

Citera:
Där har ni sats. Flera bildar en bukkake.

Bukkake är bra för hyn; det har pappa sagt.

13 januari 2010, 23:04
Avslutat konto
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:
Ännu ett vaginalt och pretentiöst akademikersvin. Så originellt.

Folk som lägger ned tid på att pedantiskt diskutera såna här saker är alltid fula, okarismatiska och äckliga.

Ännu en bildningsfientligt gamersvin. Så originellt. Sådana som lägger ner tid på såna här saker är alltid...

Äh.

Ja, jag är ett bildningsfientligt gamersvin, och stolt över det. Min naturliga intelligens är tillräckligt hög för att jag ska klara mig utan finlitteratur och matematiknörderier.

Konstnärer och gamers förtjänar respekt. Andra gör det inte.

13 januari 2010, 23:23
Medlem
Schueberird skrev:
sugmundfreud skrev:
Topic: Bild

Det är intressant att notera att Herr Smilare börjar masturbera innan han har egentlig erektion och sedan kommer han och slaknar väldigt fort, så han kan inte ha särskilt hög sexuell stamina eller så var han vid tillfället sexuellt mycket utsvulten. Det som visas är alltså ett så kallat satsfel.
Han måste ju runka upp den först. Sedan så har man klippt bort en lång sekvens, kanske flera minuter av frenetiskt skinndragande, för att han ska vara en smiley. Smileys ska vara snabba. Eller så lider stackarn av för tidig utlösning. Men jag tror inte det. Han gick säkert och torkade av kuken, kissade och bredde en nattmacka, innan den slaknande sekvensen filmades.

14 januari 2010, 00:34
Medlem
Josef3 skrev:
Savanten Svante skrev:
Josef3 skrev:
Ännu ett vaginalt och pretentiöst akademikersvin. Så originellt.

Folk som lägger ned tid på att pedantiskt diskutera såna här saker är alltid fula, okarismatiska och äckliga.

Ännu en bildningsfientligt gamersvin. Så originellt. Sådana som lägger ner tid på såna här saker är alltid...

Äh.

Ja, jag är ett bildningsfientligt gamersvin, och stolt över det. Min naturliga intelligens är tillräckligt hög för att jag ska klara mig utan finlitteratur och matematiknörderier.

Konstnärer och gamers förtjänar respekt. Andra gör det inte.

Du tror alltså på ALLVAR att dina avatarer och övrig grafisk visning i spelen sker utan någon form av konstnärlig inverkan?

Och du tror att spelen är programmerade utan mattenördighet?

Sade du nåt om naturlig intelligens? Som missar så uppenbara saker? Åhå.

Det var en kyckling som hette gullefjun.

14 januari 2010, 00:38
Medlem
Har vi en fight på gång? 8-)

14 januari 2010, 00:45
Medlem
Krigarn skrev:
Har vi en fight på gång? 8-)

:)

Än så länge har jag svårt att hålla käften inför korkade påståenden. Ta fram popcornpåsen, Krigis!

14 januari 2010, 00:46
Medlem
BildBildBildBild

Sorry, jag råkade ta allt knarket själv, men det finns popcorn och Lidl-öl kvar!

14 januari 2010, 01:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.