Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Tråden där vi smädar kungen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tråden där vi smädar kungen
I den här tråden får man och ska man, har jag bestämt, smäda kungen, hans familj och hela hans jävla släkt, fattar do va?
Om man är trött på allt äckligt kungahus fjäskande i media, så kan man skriva vad man tycker här bara för att det
känns skönt att att spy galla över dessa slottsäckel som ständigt slickas i arslet, så var det sagt.

1. Kung Carl den sextonde Gustaf, är den enfaldigaste horbock som vandrar omkring, han är mannen som har gett ordet
idiot ett ansikte. Idiot definieras i en uppslagsbok för läkare från 1980-talet som, "en person med IQ mellan 1 och 20", kungens
intelligens ligger någonstans där, inget han kan rå för, men som som ändå vanhedrar Sverige då han påstås vara vårt
ansikte ut mot världen.
Sverige, landet med en idiot som kung, vad säger t.ex. Tyskarna? jo, "Die dummen Schweden", snyggt jobbat kungen!
Som jag skrev tidigare är han både idiot och en flitig horbock och pippar vad som helst som håller ungefär 37 grader, men
eftersom han är rik på pengar(Svenska skattepengar) som han stulit(och stjäl), så har det enfaldiga mansludret råd att köpa
snyggt pippa vilket han låter sina kompisar torska för. Hans intresse för unga flickor är troligen, delvis, ett arv från förfader
V Gurra, en känd pedofil på sin tid. Tänk på Haijbyaffären " Misstankarna gällde två gossar, 11 och 13 år gamla....Båda
pojkarna hade vittnat om övergreppen."
Ändå lyckades Majestätet V Gurra komma undan rättvisan. Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Haijbyaff%C3%A4ren.
Nuvarande stolle fördrar visserligen unga flickor(vad vi vet?) och hamnar ofta, p.g.a sin enfald i knipor som ständigt tystas ner,
och hans kamrater måste regelbundet muta diverse suspekta indivder(kriminella och tokor), för att Idioten ska komma
undan.
Enligt uppgift ska kungen vara utbildad, källa: http://www.kungahuset.se/ovrigt/lattlast/motkungafamiljen/kungcarldensextondegustaf.4.1a2467a10ad032dc26800011291.html
något som är en bluff eftersom en person med hans låga IQ inte kan prestera detta, det skulle vara ett kausalitetsbrott.
Ett bra exempel är när han skulle signera ett minnesmärke, då skriver han "Carl Gstlf", så var det med den "begåvningen"!
Han är en skamfläck för Sverige som med jämna mellanrum skämmer ut vårt land, hans valspråk borde vara "För horor - i tiden".
Mer finns att tillägga men den här beskrivningen av hans bedrövliga person räcker, tills vidare.

2. Drottning Silvia Sommerlath, Gift med ovanstående pervo, är enda dotter till direktören Walther Sommerlath även "ökänd för
sitt långvariga medlemskap i det tyska nazistpartiet." källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Walther_Sommerlath och
dennes brasilianska hustru Alice Sommerlath, född de Toledo, som härstammade från Artur Floriano de Toledo (1873–1935),
utomäktenskapligt en ättling till kung Alfons III av Portugal, källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Drottning_Silvia,
En oäkting således, horerier och perversioner är alltså tradition i både kung och drottnings släkt.
Efter kriget smet den fege Walther till Brasilien, istället för att stanna i Tyskland och ta sitt straff som en man! Som det judeplågande
nazisvin han var hade han låtit judar slava och dö, i sina fabriker under kriget! Hon har "fint" påbrå alltså, och säkerligen
Hitler mädchen uppfostran. Enligt psykologin är "arv och miljö" det som formar människor, därför hennes typiskt Tyska
"Übermenschen beteende", ett begrepp som är känt från Friedrich Nietzsches verk "Så talade Zarathustra" källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche.
Under slutet av Nietzsches liv blev hans filosofi på modet, Detta nådde sin kulmen i Nazityskland!! Say no more!
Denna nazihetär till kvinna har också en extrem, smått sjuklig, fixering vid plastikkirurgi något hon låter kvacksalvare
utföra på sig med katastrofala följder. Hon har, efter ett oräkneligt antal misslyckade ingrepp, blivit så lik en
känd rollfigur, Jokern, i filmen Batman (spelad av Jack Nicholson), att man kan gråta. det upptäckte jag många år före
skvallertidningarna och norrmännen. Hon går ständigt omkring med jokerflinet i ansiktet, och ser ju såklart ut så när
det är sängdags också(det kanske delvis kan förklara kungens ivriga påsättande av fnask, hellre det än att knulla Jack Nicholson).
Pajasutseendet går inte att rätta till, eftersom ytterligare åtdragning av hennes skinn skulle dela hennes huvud
som en semla.
Mer finns att tillägga men det här räcker.

Efter att ha lyckats kopulerat tre gånger har paret dessvärre fått tre barn.

En sällsynt enfaldig son, som är smygbög och det får inte "fint folk" vara, så han har betald flickvän som rökridå.
En dotter som är psykfall, gömd i USA, som medicineras med Haldol och många andra kraftiga saker, enligt trovärdig källa.
En konstigt nog riktigt sympatisk dotter, som gift sig med en bonddräng från Ockelbo, byns kvigor sägs vara tacksamma!?

Och det här betalar Svenska folket för, jävligt tragiskt.

16 april 2012, 19:26
Medlem
Inlägg Re: Tråden där vi smädar kungen
Nu far du med skvaller på samma sätt som tabloiderna. :01: Att du smädar istället för att hylla gör inte din typ av skvaller bättre.

16 april 2012, 20:00
Medlem
Han smädar sig själv med sin inavlade uppsyn och storhakade barn. Ytterligare smädelser behövs ej. Frugan är ju cool, värsta Ilsa she wolf of the SS.

16 april 2012, 20:43
Medlem
Schueberird skrev:
Nu far du med skvaller på samma sätt som tabloiderna. :01: Att du smädar istället för att hylla gör inte din typ av skvaller bättre.

Blandat rykten, fakta och mina personliga slutledningar och dom kan vara helt fel. Att jag är :01: vet jag
och jag har tagit min medicin. ;) Men det finns en hel del sanningar i texten och även fakta. Men jag har
tagit mig friheten att häva ur mig min avsky för företeelsen kungahus, och friheten att spotta ur mig det
jag djupt inne känner för kungasläktens alla lögner, allt som inte är perfekt göms undan även människor,
Den människosynen äcklar mig. I den människosynen ingår att människor är olika mycket värda, ta exemplet
med V Gurra, han kungen, överklassen skyddades, men småpojkarnas söderknullade arsel brydde sig ingen
jävel om! Detta tänkande finns kvar hos överklassen det har jag själv haft förmånen att se och höra
under en kort tid när jag hade en väninna som var från sådan klass, rikemansdotter, jo du de människorna
delar upp människor i olika värde, i klasskikt som många tror är döda. De föds in i det tänkandet, och det
var äckligt att uppleva deras privata jargong, jag ansågs väldigt exotisk men p.g.a. min väninnas relativt
höga status fick jag vara med, och frågas ut, tänka sig! en pappa som är rörmokare! exempelvis.
Dessa människors sätt att tänka, att människor har olika värde avskyr jag. Jag genaraliserar jag vet, men det
är som en annan kultur, klättra till varje pris, slicka rövar slå på liggande och sjuka, Men beblanda dig inte
med folk ur lägre klass. om du inte har NYTTA av dom. Sverige idag består precis som förr av överklass,
medelklass och underklass, Det är bara det att det finns en ny sorts underklass nu, som består av sjuka,
handikappade och människor som ser annorlunda ut och pratar lite annorlunda, denna lömska och lata
BIDRAGSTAGANDE underklass är också med flit arbetslösa för jobb finns "om man bara vill", t.o.m.
vid fikarasten under den lilla tid, 25%, jag klarar att arbeta hör jag sånt skitsnack bland de flesta av mina
tjänstemannakolegor, så skit rinner neråt även till Svensk medelklass vars åsikter ofta luktar SD lång väg!

Att jag då blir förbannad när all media slickar symbolen för allt jävla olika värde klasstänkande i arslet,
t.o.m. så kallade arbetartidningar, tycker jag är en av de få sunda reaktioner jag har kvar i skallen.
Och det äcklar mig väldigt när jag ser lokala Socialdemokratiska och Vänsterpolitiker, i den lokala
arbetartidningen på bild, bugande och bockande vid kungligt besök i stan.
Det är att stå med tungan i röven på symbolen för det gamla men existerande klassamhället.

Vad långt det blev, jag glömde vad jag svarade på Schueberird ;)

16 april 2012, 21:59
Moderator
Jag sympatiserar med att en monark inte skall skyddas till varje pris och på så sätt undgå kritisk granskning. Som offentlig person får man nog också tåla en del satir. Men att kritisera hans intelligens med hänvisning till hans dyslexi, t.ex., känns väl inte så mitt i prick.

16 april 2012, 23:18
Medlem
Ron Jeremy skrev:
smäda kungen
Jaha, försök du att nå den onåbara :D

Ron Jeremy skrev:
Som jag skrev tidigare är han både idiot och en flitig horbock och pippar vad som helst som håller ungefär 37 grader
Kasta sten i glashus :04:
Ron Jeremy skrev:
och hans kamrater måste regelbundet muta diverse suspekta indivder(kriminella och tokor), för att Idioten ska komma undan.
Falskt, han har åtalsfrihet, han kommer undan med allt utan mutor eller hot.

Själv minns jag den där skandalboken som var så hemsk att alla tidningar skrev om den som om det gällde livet. Och det visade sig att knugen gjorde något riktigt dumt på en fest.
Spoiler! :
Dansat.

Jag ser dock inte det dåliga med det :01:

Ron Jeremy skrev:
2. Drottning Silvia Sommerlath..... enda dotter till direktören Walther Sommerlath även "ökänd för sitt långvariga medlemskap i det tyska nazistpartiet."
Trodde inte ni antirojalister lät folk ärva status från föräldrarna. ;)

Ron Jeremy skrev:
En oäkting således
Aha en horunge, jag riktigt känner samhörighet. :09:

Ron Jeremy skrev:
smått sjuklig, fixering vid plastikkirurgi något hon låter kvacksalvare utföra på sig med katastrofala följder. Hon har, efter ett oräkneligt antal misslyckade ingrepp, blivit så lik en känd rollfigur, Jokern, i filmen Batman (spelad av Jack Nicholson), att man kan gråta. det upptäckte jag många år före skvallertidningarna och norrmännen. Hon går ständigt omkring med jokerflinet i ansiktet, och ser ju såklart ut så när det är sängdags också
Som vilken bimbo som helst, kanske därför hon är så älskad av folket.

Ron Jeremy skrev:
Pajasutseendet går inte att rätta till, eftersom ytterligare åtdragning av hennes skinn skulle dela hennes huvud som en semla.
Inte riktigt sant. Det går alltid att raka bort pipskägget.

Ron Jeremy skrev:
Efter att ha lyckats kopulerat tre gånger har paret dessvärre fått tre barn.
Har du källa på det?

Ron Jeremy skrev:
Och det här betalar Svenska folket för,
Lite synd att vi inte får samma valuta för pengarna med resten av statsbudgeten.

16 april 2012, 23:40
Medlem
Mitt inlägg var grovt till vissa delar, och Incognita har helt rätt i att dyslexi biten var låg, det var inte bra.
Det här är för mig viktigt och blev tyvärr lite väl extremt grov och halvtaskig satir. Men kärnan som jag
var ute efter står jag för.
Jag ser barnfattigdom, hemlösa, tjatet om fuskande sjuka, gratisarbetande fas tre arbetare, bredare
vad jag kallar klassklyftor, som ökar trots att Sverige aldrig varit så rikt, och en egoism som breder ut sig.
Jag är cyniker så inget förvånar mig längre, och min cynismen växer tyvärr. Ändå kan jag inte låta bli
att reagera över eländet jag ser växa så snabbt konstigt nog, jag frågar mig ibland varför dog humanismen?
Troligen för att den inte stämmer överens med människans natur, viken den nu är.
Ett stort och farligt samhällsproblem som växer i europa, I Ungern och Bulgarien med flera, är den
obehagliga typen av nationalismen som är på snabb fram march, kängor och skjortor har kommit fram igen,
för att skydda "svaga" medborgare mot vissa folkgrupper förklarades i TV-intervjun, tycker det känns igen. :|
Det här är resultatet, anser jag av att totalt låta kapitalism utan kontroll skena, det föder både rikedom
och fattigdom, det senare för de flesta och det leder till motsättningar som kan gå riktigt illa, vare sig
resultatet blir en höger eller vänsterstyrd totalitär stat. Vilka människor skulle slutgiltigt tas bort i
första svängen, kanske för att i första hand i politiskt syfte tillfredställa pöbeln, jo handikappade och
sjuka precis som mer än en gång tidigare i historien, tänkvärt är att det sannolikt skulle bli ganska tomt
här på forumet. men jag, cynikern, kommer ändå att säga, vad var det jag sa.
Historien brukar upprepa sig, för vi människor lär oss aldrig, och det kan som förr gå jäkligt fort.
Därför spydde jag galla, låt vara delvis onödigt och till viss del fel. Men grundtanken att monarkin är den
största symbolen för uppdelning av människor i klasser iaf i Sverige, och den uppdelningen göder egoismen
och föder hatet. Symbolen var målet, Det står jag för.
Och dessutom är kungen iaf idiot ;) och kungafjäsk är skit.

17 april 2012, 02:59
Medlem
Ron Jeremy skrev:
jag frågar mig ibland varför dog humanismen?
Jag fick på nöten för ett tag sedan ang humanismen. Det är tydligen inte alls den ideologi som humanisterna i Sverige tror det är.
Så humanismen i Sverige har nog bara en självbildsproblematik.

Ron Jeremy skrev:
Men grundtanken att monarkin är den största symbolen för uppdelning av människor i klasser iaf i Sverige, och den uppdelningen göder egoismen och föder hatet.
Nja håller inte med. Ett system där vem som helst skulle kunna erövra knugens plats skulle bara öka armbågskriget. Fler skulle få en dolk i ryggen för andras egoism.
Vi mår helt enkelt bra av att ha en oersättlig post där. Och tillsammans få vara lite avundsjuka.

Ron Jeremy skrev:
I Ungern och Bulgarien med flera, är den obehagliga typen av nationalismen som är på snabb fram march, kängor och skjortor har kommit fram igen, för att skydda "svaga" medborgare mot vissa folkgrupper förklarades i TV-intervjun, tycker det känns igen. :|
I kontrast så växer det också upp en människorättsvind i Europa nu idag. En vind som tänker urholka kapitalets grundstenar. Så det finns trots allt fortfarande hopp.
Ett hopp jag tänker engagera mig i att ge kraft.

17 april 2012, 08:44
Moderator
Helt (och alldeles för) kortfattat kan jag se poänger i vad både RJ och Ufo skriver.

Och en poäng är ju att du inte bara är cyniker, RJ. Det har du för stort hjärta för, och det tror jag inte du skulle bli glad om du förlorade. Du står på den humanitära sidan, och jag måtte se fel om jag inte tycker det ser ut som att du vill kämpa du med.

Men visst gör det ont och kan kännas övermäktigt och allt det där.

Att vi inte har lärt någonting vet jag inte heller. På tok för litet och långsamt, det är jag den första att hålla med om; men jag undrar om inte en viss relativ säkerhet för vanligt folk, på olika sätt, så småningom börjar vinna fotfäste som inte fanns förut – åtminstone inte sedan jorden började överbefolkas någon gång vid jordbrukets genombrott eller så.

Om monarkin håller jag inte med Ufo. Kungahusmedlemmar personligen vill jag dock inte angripa; problemet är ju att vi andra tolererar monarkin och inte ser något problem i vare sig ärftliga ämbeten eller att neka en släkt deras mänskliga rättigheter och tro att apanage, straffrihet och hycklande svasseri skulle vara någon sorts kompensation.

17 april 2012, 12:02
Moderator
RJ, du har ju skrivit desto mer nyanserat nu, och jag förstod ju att det fanns en kärna där bakom det grova. Jag är helt med dig i de tankarna. Intressanta inlägg från Ufo och Zombie också.

Det är knepigt det där med monarki. Jag gillar det inte. Tyvärr är jag inte så överdrivet förtjust i alternativet heller. Men måste vi verkligen ha galjonsfigurer överhuvudtaget?

18 april 2012, 02:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.