Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jobbat järnet. Länge. Och nu måste jag städa hemma... Jädrar vad jag kommer att ha varit duktig idag!

12 april 2012, 21:51
Medlem
Efter att ha jobbat över för att kunna vara ledig på valborg kommer jag hem trött som fan och blir anklagad för att köra för fort på grusvägen där jag bor..
Var ett av fyllona i trakten som på nåt sätt fått för sig att mina 35 km/h var långt över det och dessutom vårdslöst. Han jobbade med en grävmaskin innan han ringde på (och även efter) och när han pratade med mig var han märkbart berusad. Hur fan tänker man då? Hur kan DET vara ok om han stör sig på hastigheten? Blir så jävla förbannad!

13 april 2012, 21:36
Moderator
En fräckhet jag tycker jag känner igen...
Men en hållhake, får man väl åtminstone hoppas, om den nu skulle behövas.

Återgett musik som andra har gjort. För ingen och i brist på ork att göra något annat. Och känslomässigt som flykt eller ställföreträdande utlopp?
Vissa skulle bli avundsjuka, men även sådant kan bli en ledsam trampkvarn som man inte kan se hur den skulle leda vidare. Synd att man inte kan fördela vissa saker jämnare i mänskligheten.

13 april 2012, 22:24
Moderator
Citera:
För ingen och i brist på ork...

Glömde ett ", med ingen".

13 april 2012, 22:41
Moderator
Citera:
Vissa skulle bli avundsjuka
... företrädesvis folk som har mer på det torra än jag, eftersom folk företrädesvis har det. Men dem får man inte vara avundsjuk på. :evil:

13 april 2012, 23:01
Medlem
Zombie skrev:
En fräckhet jag tycker jag känner igen...
Men en hållhake, får man väl åtminstone hoppas, om den nu skulle behövas.

Antog att du menade mitt inlägg. Kanske fattade fel..
Men ifall du gjorde det så tror jag inte han bryr sig om hållhakar. Han har några gånger sagt saker som jag har upplevt som hotande om överkörda katter. Så vågade därför inte påpeka hans berusade tillstånd. Tänkte att han skulle bli arg och kanske göra nåt med mina katter.

14 april 2012, 00:36
Medlem
@sparven:
Din granne verkar vara en riktig skitstövel.

14 april 2012, 00:41
Moderator
Instämmer.
Och du fattade rätt, det var din granne jag syftade på.

14 april 2012, 00:45
Medlem
Planterat! Nu ska jag ha mer sol :)

14 april 2012, 17:28
Medlem
Idag har jag runkat bulle, som jag bjöd en dumjävel till granne på. :twisted:

15 april 2012, 13:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.