Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Cyklat relativ långtur bortom mig av trötthet. Orkade inte låta bli till slut.

9 april 2012, 23:40
Moderator
Tufft! :)

9 april 2012, 23:42
Medlem
Pluggat mindre än jag bör. Inte joggat då göteborgsvädret slagit till. Druckit blåbärsmjöd (pågående).

10 april 2012, 01:41
Moderator
Incognita skrev:
Tufft! :)

Nej, men jag hade önskat att det gick tåg.

Äh. :oops:

10 april 2012, 01:46
Medlem
Jag borde skaffa en ny cykel (mina biltemacyklar är kassa allihopa), jag bojkottar ju kollektivtrafiken för att de har biljettkontroll. Men likförbannat har jag haft busskort de senaste månaderna...

10 april 2012, 01:50
Medlem
Har tydligen haft för magstark humor när jag taggade en vän som "pedo bear" på facebook :?

10 april 2012, 02:34
Medlem
Yetin skrev:
Har tydligen haft för magstark humor när jag taggade en vän som "pedo bear" på facebook :?

Vederbörande ska skicka sina våldsbenägna vänner efter mig :shock:

10 april 2012, 02:53
Medlem
Yetin skrev:
Yetin skrev:

Vederbörande ska skicka sina våldsbenägna vänner efter mig :shock:

Börjar befara att en grupp crwthtraktörer mördat och grävt ner honom och tagit över hans facebookkonto.

Du vet vad som gäller... /S

10 april 2012, 03:13
Medlem
Idag har jag spelat Dragon Age II, men lyckades ta kål på samtliga allierade och sedan tilläts jag inte reloada, så nu måste jag börja om från början - inte för att jag kom så långt, men ändå (fast jag kan ha missat någon viktig inställning)... Förhoppningsvis går det bättre när jag väl har lärt mig kontrollerna.

11 april 2012, 20:51
Medlem
Nibblat, fikat, läst frimurarnas tidning (varför SÄRSKRIVER de sin sekt? Svenska Frimurare Orden), den var det värsta sömnpiller man kan tänka sig. Kört lite bil. Handlat ärtsoppa, soldatens, för 10 spänn.

Rätt nöjd. Om bara grannen ovan kan sluta dansa hambo så kan jag börja bli trött och sova när som helst!

11 april 2012, 23:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.