Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Mer vemod:





9 april 2012, 13:04
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden




9 april 2012, 13:17
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Susanne Vega var ju bra, måste jag erkänna, men ack så PK.

Skitarg - Jag bryter nacken av din häst


10 april 2012, 04:05
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Dan Berglund - En Yngling



10 april 2012, 04:32
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Yetin skrev:
Susanne Vega var ju bra, måste jag erkänna, men ack så PK.

PK?! :shock: Så har jag aldrig tänkt... Jag har mer tänkt att det är vanliga existentiella våndor hos någon som levt ett utsatt liv. Nu vet jag ju inte om hon har gjort det, i och för sig, bara tagit det för givet. Det känns inte som något man kan fejka.

Jag fattar nog inte det där med PK. Antingen tycker man väl att värderingar är bra eller att de är dåliga. I viss utsträckning kan man väl vara osäker. Och så kan de så klart vara mer eller mindre genomtänkta. Men PK... var hamnar det på skalan? Blir det dåliga värderingar då? Eller är de för bra? Eller vad? Alltså, jag undrar verkligen. Jag försöker inte tjafsa.


11 april 2012, 00:09
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag upptäckte just Gojira:


Lyssna särskilt på sångarens röst och bli hänförda.

Edit:
Jag glömde varna för att videon innehåller stroboskopljus.


11 april 2012, 02:51
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Incognita skrev:
Yetin skrev:
Susanne Vega var ju bra, måste jag erkänna, men ack så PK.

PK?! :shock: Så har jag aldrig tänkt... Jag har mer tänkt att det är vanliga existentiella våndor hos någon som levt ett utsatt liv. Nu vet jag ju inte om hon har gjort det, i och för sig, bara tagit det för givet. Det känns inte som något man kan fejka.

Jag fattar nog inte det där med PK. Antingen tycker man väl att värderingar är bra eller att de är dåliga. I viss utsträckning kan man väl vara osäker. Och så kan de så klart vara mer eller mindre genomtänkta. Men PK... var hamnar det på skalan? Blir det dåliga värderingar då? Eller är de för bra? Eller vad? Alltså, jag undrar verkligen. Jag försöker inte tjafsa.


Hon är inte ute efter att provocera, var det jag menade ;)


11 april 2012, 18:42
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Meshuggahs Bleed + motionspass + trumlektion + fina överarmar:


Här kan man också se de berömda "dubbla baskaggarna" och fotarbetet som krävs.


19 april 2012, 08:33
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Meshuggahs Shed:


19 april 2012, 12:16
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden


19 april 2012, 12:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron