Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Långpromenerat; försökt fotografera i det sämre fotovädret; beundrat en kvinnas långa hår; hälsat på en tubkikarförsedd, äldre dam i ett fågeltorn; kollat på fåglar; försökt få kameran att fokusera på rätt sak, men misslyckats; hittat blåsippor; tänkt på kärleken; gått i skogen; kollat på en upprustad utsiktsplats; fotat lite graffiti; köpt rökt korv; tänkt på att äta tårta på ett annorlunda sätt etc...
|
5 april 2012, 19:26 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Haft en riktigt konstig dag som jag har svårt att beskriva.
|
5 april 2012, 21:31 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Önskat jag hade haft ro att lära mig saker i livet. Gärna i stället för att ge intryck av att jag hade det.
|
5 april 2012, 21:42 |
|
|
Zombie
Moderator
|
... och okej då: försökt komma något av Schuberts psykologiska mästerskap på spåren med mina egna fingrar.
|
5 april 2012, 22:03 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Städat ganska mycket, gömt påskägg, hämtat upp min son och gjort laxsnittar och dukat fram lite annat smått och gott. Mött sonen i beyblade, vilket är rätt döfött eftersom han alltid ser till att han har en för banan bättre beyblade än jag (jag får inte välja själv). Blivit illamående av ljuden från Cartoon network och beyblades. Sorterat papper och gått igenom högvis med gamla DN som skall kastas, äntligen. Bjudit tre söta påskkäringar på godis.
|
7 april 2012, 16:07 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Konstaterat en gång för alla att jag inte kan måla med gouache. Sonen tycker att jag är bäst på det i hela universum dock. Han är så snäll mot mig.
|
8 april 2012, 14:20 |
|
|
Incognita
Moderator
|
En massa uno har vi spelat också. Min son spöade skiten ur mig.
Och så har jag druckit te och läst DN och lyssnat på P1. Och målat ägg då, och gjort eggsperiment.
|
8 april 2012, 14:24 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ägnat timmar åt att försöka fånga linjerna i ett ansikte och kluddat ner mig med blyerts.
|
9 april 2012, 19:39 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Hur gick det med eggsperimenten? Jag tyckte själv att några av dem verkade lite krångliga.
|
9 april 2012, 19:40 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Vi gjorde bara två av dem. Sedan tyckte jag att det hade blivit tillräckligt kladdigt.
|
9 april 2012, 19:41 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|