Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
Re: Kattägare?
Aha, så den översentimentala bruden i filmsnutten har alltså ätit kattbajs?!
|
5 april 2012, 17:23 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Det är nog lätt hänt att bli smittad när man rensar lådan, halva jordens befolkning har den latent står det. Och:
|
5 april 2012, 17:25 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Fast en barnmorska sade till mig att hon inte hade hört talas om ett enda fall i Sverige.
|
5 april 2012, 17:56 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Besöker man en kattägare en enda gång, så är det också den sista gången.
|
5 april 2012, 18:11 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Oj då, det kanske är utrotat i Sverige. Då är våra crazy cat ladies som de är av något annat skäl...
|
5 april 2012, 18:27 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Angående crazy cat lords så bodde jag i närheten av en sån ett tag, en man som hade ett ruckel med en liten åker bredvid och en massa trasiga maskiner och fordon på tomten. Samt massor med katter. Efter mannen dog revs huset och katterna försvann. Han var en sån där som var ivägen för kommunpamparnas exploateringsplaner. Han var äldst i en inavlad problemfamilj, resterande familjemedlemmar bor fortfarande kvar på andra sidan gatan i ett icke fullt så förfallet hus som det gubben hade.
|
5 april 2012, 18:41 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det är ju min plan B, om jag blir gammal och ensam: att bosätta mig i ett gammalt kråkruckel och vara en excentrisk gammal dam som skriver obskyra filosofiska romaner som ingen läser. Jag har t.o.m. ämnet klart för mig för den första romanen, men det är hemligt.
|
5 april 2012, 19:03 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Just vad jag alltid har tänkt. ...eller så har hon varit ute i skogen och plockat med sig roliga svampar eller så fejkar hon bara.
|
5 april 2012, 19:03 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
5 april 2012, 19:04 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Men jag skall nog inte ha några katter då, för då kanske de äter upp fladdermössen och kråkorna.
|
5 april 2012, 19:06 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|