Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
/me like. Men det är fan vad det ska hymlas och att det ska vara så välansat nästan överallt.


4 april 2012, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Om man klär på hunden en liten väst, blir den mindre naken då? Jo, kanske, men är den då fortfarande en hund?
Ja, men ingen nakenhund.


Bild

He he ... snel, snela nå'n då :lol:

Min hund påstår att "hen" skiter i det här, huruvida det är det här med nakenheten alltså, men vill ha erforderlig ersättning om jag kränger på "hen" någon som helst väst ... "hen" vill också ha ersättning för skada och värk för de gånger "hen" sett sin vämjeligt erbarmeliga husse bada näck som om hän vore en tocken nakenfis till bäckahäst :oops:

db


5 april 2012, 08:54
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
nallen skrev:
/me like. Men det är fan vad det ska hymlas och att det ska vara så välansat nästan överallt.


Posta gärna exempel på där det inte hymlas eller är välansat nästan överallt. :idea:


5 april 2012, 11:02
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
...och utveckla gärna ditt resonemang.


5 april 2012, 15:11
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Posta gärna exempel på där det inte hymlas eller är välansat nästan överallt. :idea:

24 sekunder med google:
Bild


5 april 2012, 19:42
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Sajten du hittade bilden på gillar uppenbarligen inte hotlinking, men jag gjorde en omvänd bildsökning på URL:en och okej, då fattar jag vad du menar.


5 april 2012, 20:10
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Sajten du hittade bilden på gillar uppenbarligen inte hotlinking [...]

Bajs! En mycket stor del av idén med www är ju att man kan länka till innehåll på annan plats. Folk som försöker hindra det skulle straffknullas med taggtråd.


6 april 2012, 10:34
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
nallen skrev:
Folk som försöker hindra det skulle straffknullas med taggtråd.


Åtminstone de som inte har en kvota att bekymra sig över - eller har svaga servrar eller vad det nu kan vara.


6 april 2012, 11:07
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Lammkött :07:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/1208298696324.jpg


7 april 2012, 20:15
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Episk bild!


7 april 2012, 20:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron