Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
dygdig barbar skrev:
Heter det ett påfågelöga eller en påfågelöga :oops:


Jag tror att jag skulle vilja säga "en påfågelöga", eftersom det heter "en fjäril", fast det går säkert att resonera kringa det omvända också. :?


4 april 2012, 01:36
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Bild

Tycker det här är en fin "abbesinier" , men vet inte, det kanske inte är en "abbesinier" trots allt ?
Men den den passar ändå in i bilden då den enligt min mening är naken även om den har sin päls!
hm ... det här blev knepigt för mig, jag menar jag kan ju ha skägg, hår i armhålor, öron och röv m.m men ändå säga att jag är naken, när jag nu är det, min hund är ju hårig förutom just i armhålor men även på nosen ... är han naken!
Är han naken ? jag badar naken men hunden badar alltid med sin päls/ i sin päls / badar i vattnet med sin päls etc

db


4 april 2012, 02:05
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Fin bild.

Nakenhet är kanske inte riktigt applicerbart på djur? Fast om man skulle raka av hunden all päls, då skulle den nog räknas som naknare.


4 april 2012, 17:28
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Om man klär på hunden en liten väst, blir den mindre naken då? Jo, kanske, men är den då fortfarande en hund?


4 april 2012, 17:34
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Om man klär på hunden en liten väst, blir den mindre naken då? Jo, kanske, men är den då fortfarande en hund?
Ja, men ingen nakenhund.


4 april 2012, 17:47
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Tillbaka till avdelningen för oväntade motiv:
Bild


4 april 2012, 17:48
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Om man klär på hunden en liten väst, blir den mindre naken då? Jo, kanske, men är den då fortfarande en hund?
Ja, men ingen nakenhund.


Bild


4 april 2012, 17:53
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Tillbaka till avdelningen för oväntade motiv:
Bild


*asgarv* Typiskt katter att inte ha den fingertoppskänslan för tajming! :lol: Eller så var det det den hade...

Min väninna har en nakenhund som inte är naken. Den råkade få päls.


4 april 2012, 22:07
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
But it IS a pussy, at the approximatly right place, right?


4 april 2012, 22:11
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Jo. Och därmed tajming ändå.


4 april 2012, 22:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron