Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har pluggat engelskaglosor med dottern och studerat ormbunkens liv och leverne, väldigt fascinerande.

Sent inatt läste jag ut Lisbet Palmgrens bok och bestämde mig för att försöka köpa in ett exemplar att ha i bokhyllan. :09:

28 mars 2012, 22:24
Medlem
Skapat några solrosor i ufos tråd :)

Varit ute i solen! SKÖNT!

28 mars 2012, 22:30
Medlem
Här har det regnat idag men det var också lite skönt. Nu har alla gator sopats rena och regnet har tyngt ner resten av dammet och pollenhelvetet för en tid framåt.

Har ni sett att träden håller på att slå ut?!
:08:

28 mars 2012, 22:34
Medlem
Accepterat en vänförfrågan på facebook från en kändis. Ätit baguette betald av skattebetalarna.

29 mars 2012, 23:35
Moderator
I helgen använde jag tandtråd och sminkade mig inför Göran Greider. :lol: Det är sant! Dessutom försäkrade jag honom om att han hade klivit på rätt tåg. (Tur att jag redan hade hunnit raka benen på föregående tåg.)

Dessutom har jag under helgen och idag lyckats missa inte mindre än tre tåg (eller var det fler?), i två olika riktningar, samt beställt en taxi som kom till fel stad och en som kom till rätt stad.

Idag missade jag ett viktigt möte, men det ordnade sig tack-och-lov.

Och det var värt det.

2 april 2012, 22:18
Medlem
Varit elak.

När vi handlade idag så köpte sonen en glass till "glassdagen" som vi har på onsdagar.
Väl hemma så slänger jag in den i frysen med de andra frysvarorna och börjar stimma med lite annat.
Sonen tittar inuti påsen och undrar vart glassen är.
Varav jag svarar:
-"Tog inte du den i din cykelkorg?" och försöker se förvånad ut.

Ett skämt som inte alls uppskattades :oops:

4 april 2012, 20:22
Medlem
Druckit ekologiskt koreanskt te. Ätit råa grönsaker, sojabönor och kokt bovete samt misosoppa.

4 april 2012, 20:36
Moderator
Vidtagit desperata åtgärder som involverar tårta... samt ätit tårta (men en helt annan tårta).

4 april 2012, 23:39
Medlem
"Desperata tårtor" av punkgruppet Tårtätarna, nu på top 10 på punktoppen! :)

(så är det inte, men "desperata tårtor" låter som ett bra gruppnamn, eller låtnamn!)

5 april 2012, 07:59
Moderator
- Med nöd och näppe fått iväg min son till skolan i tid med skolskjutsen.
- Sovit.
- Bråkat med min mamma på telefon och kallat henne martyr.
- Sovit.

5 april 2012, 16:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.