Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Varför måste jag logga in med mitt googlekonto (som jag knappt visste att jag hade?) för att få se?

Idag har jag än så länge fått upp barn, matat dem med det enda som dög - apelsin, fixat iväg dem till skolan med hjälp av sambo, stupat i säng direkt efter och sovit tills ganska nyligen.
Så trött hela tiden nu igen.

Det ringde på mobilen också men jag vägrar att svara. Ring igen om en vecka, jag är inte här.

26 mars 2012, 15:19
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Varför måste jag logga in med mitt googlekonto (som jag knappt visste att jag hade?) för att få se?

oj, jag trodde den var tillgänglig utan inloggning. Orkade inte ladda upp den på min blogg då man måste klicka fler gånger för det. Men bara att bita i det sura äpplet...

http://undantagstillstand.files.wordpress.com/2012/03/img_0478.jpg

27 mars 2012, 20:54
Medlem
Jag har joggat tre kilometer, insett att mina skumma bantningspiller kanske är farliga att kombinera med alkohol samt gjort lite uppgifter om allmän relativitetsteori.

27 mars 2012, 20:57
Medlem
Yetin skrev:
CodeRedAlert skrev:

oj, jag trodde den var tillgänglig utan inloggning. Orkade inte ladda upp den på min blogg då man måste klicka fler gånger för det. Men bara att bita i det sura äpplet...

http://undantagstillstand.files.wordpress.com/2012/03/img_0478.jpg

Aha! Därför stavningen cathulu :)

27 mars 2012, 21:30
Moderator
Jag kunde se den utan att logga in. Undrar varför det är olika. :?:

27 mars 2012, 21:45
Medlem
Cathulu väljer vem den vill visa sig för. Cathulu är mäktig!

27 mars 2012, 22:00
Medlem
*känner mig utvald*

27 mars 2012, 22:09
Medlem
Universums ohyggliga härskare har outgrundliga vägar...

27 mars 2012, 22:20
Medlem
Idag har jag hämtat ett paket och gjorde också en spontan utflykt till stadens bibliotek för att betala min låneskuld, eftersom jag för en gångs skull hade kontanter på mig, och passade på att låna lite böcker också (så att jag kan få nya skulder):
GRAFISK DESIGN - Det Synliga Språket av Jan Bohman och Åke Hallberg
Etymologisk ordbok för bokvänner av Herbert Friedländer
Nära Relationer av Björn Nilsson (socialpsykolog)
Lär dig tolka dina drömmar av Anna-Britta Ståhl
Kärleksrelationen - Efter förälskelsen - Om otrohet - Ska du säga av Tomas Böhm (psykoanalytiker och psykiater)

28 mars 2012, 00:47
Moderator
Jag har deltagit i ett mycket spännande seminarium om metaforers betydelse för tänkandet när man har OCD, transkriberat, rekommenderat en professor ritalin och köpt långa strumpor.

28 mars 2012, 00:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.