Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yes, jag hann både köpa färg och fotografera, men jag glömde köpa smörgåsmargarin för jag var så inne i fotograferingen.

Ikväll ska jag bearbeta bilderna i datorn och ställa samman dem och senare kanske se Stardust... igen.


24 mars 2012, 18:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...eller så ska jag börja med mitt pappmodellsbygge och dessutom testa att blanda färger enligt cmyk.


24 mars 2012, 19:38
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag se första avsnittet på typ en månad av Fringe.


24 mars 2012, 19:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Apropå Fringe:
Vad har han för diagnoser egentligen? Han framstår som ett riktigt galet geni.

Jag har bara sett några få avsnitt här och där för länge sedan (på den tiden då jag fortfarande såg på TV), så jag minns inte så mycket detaljer.


24 mars 2012, 20:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schizofreni skulle jag gissa... Vet inte om det nämns.


24 mars 2012, 22:23
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fringe - det är kul, men det har gått så vansinnigt sent om nätterna att jag har missat det mesta. Diagnos? Tja, jag tänker att det är rätt påfrestande både psykiskt i största allmänhet och för hjärnan (och själen?) att resa mellan parallella världar, och så har han ju en del på sitt samvete. PTSD kanske? Och något slags klyvning som det kanske finns en speciell etikett på i framtiden...?

Idag skall jag fira min sons 7-årsdag. Presenter från mig har han redan fått. Snart skall vi till badhuset, där hans pappa väntar (och när man är två vuxna kanske man rentav kan få simma lite själv också). Sedan skall vi köpa en tårta att fika på hemma hos hans pappa, där fler presenter väntar. Och så har unge herrn beställt fiskpinnar idag.

Och ikväll blir jag ensam hemma, så då kan jag äntligen skriva ikapp en del här på forumet. Det fanns mycket intressant att spinna vidare på ju. :P

Fast det är trist att Zombie inte synts till här på ett tag. :(


25 mars 2012, 09:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Saknar också Zombie.

Skönt att ha födelsedagen avklarad...jag har den första i raden snart för dörren. :o
Det blir - - - BOWLINGKALAS!

8-)

Då slipper jag stressa runt här hemma och ha mig.
Fast ja, lite skamsen känner jag mig. Har dock inte bokat dag än så det kan ju hända att alla bowlinghallar är fullbokade i april. Och maj.

Idag ska vi iväg till Kattstallet som har öppet hus. :09:


25 mars 2012, 13:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[ ] Välja mellan "breakfast for champions" och riktig frukost.
[ ] Göra klart fotoprojektet.
[ ] Fundera på hemliga saker.
[ ] Köpa smörgåsmargarin.
[ ] Börja med pappmodellsprojektet i mån av tid och ork.
[ ] Laga och äta middag.
[ ] Laga efterrätt på vad jag råkar ha hemma.
[ ] Kolla upp var det finns loppmarknader och dylikt i närheten.


25 mars 2012, 14:37
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Inse att jag kom ihåg titeln fel.
[ ] Diska.


25 mars 2012, 15:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu är jag besviken!
Kattstallet hade öppet hus men inte fick man gosa med katterna för det.
Nu har jag svår kattgosabstinens.

Istället ska jag nu koka ris.
Imorgon är det en vanlig dag igen.

Bah.


25 mars 2012, 17:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron