Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Okej, jo, jag anade ju det, men jag tänkte att det kanske finns bättre sätt än skumma piller och att du därför skulle ha dem till något kul experiment.

23 mars 2012, 01:12
Moderator
Ställt till det. :cry:

23 mars 2012, 01:28
Medlem
Yetin skrev:
CodeRedAlert skrev:
Jag har sörjt Moderskeppet som kapsejsat

Ha, rätt åt dem! Jag får inte sprida min sanning där :10:

Du är en hård, hård och kall människa.
:03: ( :04: )

Jag älskar MS och nu är det troligtvis borta.
För evigt.

R.I.P.
:09:

23 mars 2012, 01:31
Moderator
Beklagar sorgen. :(

23 mars 2012, 01:31
Medlem
Tack.

Egentligen bode jag vara lättad över att allt trams jag producerat på internet, alla foton jag skickat och alla bekännelser mm. nu faktiskt inte längre existerar.
Förutom här då. :?

Men här är jag lightversionen av MS-mig som tur är.

Edit: Ajdå, glömde att det finns ett forum till!

23 mars 2012, 01:37
Medlem
Hehe, du får väl förvandlas till ditt MS-jag här då. :P Aspieforum är det nya Moderskeppet.

23 mars 2012, 02:43
Medlem
Tror inte att folk här can handle mitt MS-jag.
Jag kan inte hantera mitt MS-jag.
Mitt MS-jag har kanske spelat ut sin roll.

Idag har jag otroligt nog kommit upp och ätit frukost med barnen som är lediga från skolan och innan dess diskade jag och snyggade till i köket.

23 mars 2012, 13:16
Moderator
Idag har jag förköpt mig på födelsedagspresenter till min son... Det var inte riktigt meningen...

Jag började med en dubbeluppdragare till beyblade som han önskat sig, och en bana för beyblade följde med av bara farten. Och så Uno, för att han gillar att spela det på frita och det är något jag kan tänka mig att göra med honom. Och så hade de halva priset på legogubbar i kassan, så det blev ett par små förpackningar. Men så hittade jag experimentlådor från Kärnan som jag bara inte kunde låta bli eftersom de passade honom så perfekt. En låda handlade om krafter och rörelse, och sådant tycker han är jättespännande. Med en annan kunde man bygga sitt eget tjuvlarm, och min son är ju specialintresserad av larm och fällor och sådant och är periodvis lätt besatt av att skydda hemmet från inkräktare. En låda om optisk vetenskap och enkel animation följde med av bara farten eftersom den var på rea.

Sedan skulle jag bara gå förbi bokrean lite snabbt, och då råkade jag hitta en massa faktaböcker som han skulle älska superbilligt (10-20 kr/styck):
- Tänk själv! En inspirationsbok för unga filosofer
- Mars: Din guide till den röda planeten
- Min stora djuratlas
- Trix Bus Lek (en salig blandning av practical jokes, experiment, trolleritrick, byggnadsinstruktioner, tips för kreativt skapande m.m.)
- En faktabok om myror med jättefina illustrationer och en massa kul kuriosa
- Barnens bästa pannkakor: 30 recept och allt du behöver veta om ägg
- Barnens bästa potatismos: 30 recept och allt du behöver veta om potatis
- Att spränga en vind - en faktabok om fjärtar som lyckas göra helt otroliga kopplingar till historia, samhällsinformation, konst, miljöfrågor, biologi, kemi, fysik, näringslära, språkvetenskap, astronomi, musikhistoria (!), filosofi, litteratur... och komplett med en ordlista med fisbenämningar på 50 olika språk
- Star wars: The clone wars, Ultimate Battlers (med klistermärken)
- Ingela Shingela: Berättelser om 1900-talet

Hur blir det så här? :?

23 mars 2012, 22:35
Medlem
Är frågan retorisk?

CodeRedAlert skrev:
Tror inte att folk här can handle mitt MS-jag.
Jag kan inte hantera mitt MS-jag.
Mitt MS-jag har kanske spelat ut sin roll.

OK, då kanske jag inte ska be dig om ett smakprov...

23 mars 2012, 22:52
Moderator
Jo, frågan var retorisk. ;) Men... jag är inte säker på att jag tycker att det är OK att ge så mycket på en gång. Jag får nog tjyvhålla på en del av grejerna... eller? :? Legogubbarna blir bra i påskägget istället, men sedan har jag inte kommit så mycket längre. :? Jag kanske kan ge en del av det som presenter från hans panka mormor. :idea:

23 mars 2012, 23:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.