Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Framstår jag som...
När du inte grips av sjukligt negativa tankegångar och börjar tvivla på dig själv/din omgivning - tveklöst JA. Och så är du en stark individ, så du kommer nå dina mål förr eller senare. Var lite flummig och visualisera det du vill uppnå, gör det ofta. Då händer det till slut.
|
21 februari 2012, 16:00 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Tror dessvärre det var flum som satte mig i den situation jag är i nu med ett obeboeligt bajshus. Jag var för glad. Men, letar Polska snickare nu med svägerskans hjälp. Ja, jag kröp till korset där. De kommer inte att protestera när jag tex säger: Jag vill ha ett hus utan fönster. Räcker med fönstren i källaren.
|
22 februari 2012, 11:54 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Jag vill minnas att du var allt annat än glad, perioden innan du hittade huset. Har för mig att du var väldigt nere och låg. Skönt att du inte gett upp, jag tror du behöver ditt slott.
|
22 februari 2012, 12:05 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Framstår jag som en dramakung?
|
22 mars 2012, 04:40 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Nej, det tycker jag inte. Alla djupingar har väl ett och annat bråddjup i bagaget.
|
22 mars 2012, 09:11 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Tack för att du uttrycker dig diplomatiskt.
|
22 mars 2012, 16:42 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag tycker Schueberird framstår som relaivt harmonisk för att vara aktiv på detta forum, men jag kanske läser fel trådar för att få en representativ uppfattning. Framstår jag som tråkig?
|
22 mars 2012, 23:29 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Nä. Inte ett dugg.
|
22 mars 2012, 23:32 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Yetin skriver oftast om spännande ämnen och coola experiment, vilket talar för icke-tråkighet, men å andra sidan skriver han inte så ofta, vilket talar för tråkighet. Genomsnittsintrycket skulle alltså kunna sägas vara lika med "neutral", men det vore nog orättvist, eftersom det räknades ut från två ytterligheter. Mitt domslut blir hursomhelst att Yetin inte framstår som tråkig.
|
22 mars 2012, 23:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Tråkig - nej.
|
23 mars 2012, 16:35 |
|