Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Har inte röstat någonting eftersom jag redan iglar mig fast här
Tror att det ligger något i det Timeless skriver om sökmotorerna, hittar man inte
hit med hjälp av dom så är det ju inte bra.
En annan orsak är nog att det finns ett stort etablerat forum där jag vet att flera
av er skriver, kanske personer med AS har lite svårare att "splittra" sig och därför
håller sig till ett stort forum?
Att det sprids dåliga rykten och reklam tror jag bara är bra "All reklam är bra även
dålig" det skapar nyfikenhet.
Något jag tycker jag märkt är att många nya(inte alla) börjar snabbt med att lägga
in ett jävligt kaxigt inlägg eller komentar, när de sedan får på käften så försvinner
de lika snabbt som de kom, inte konstigt för då har de hamnat i fel forum, för här
gäller raka puckar, något som enligt min erfarenhet reds ut precis som i vanliga
livet.
Det här är inte Flashback men det är tufft ibland och alla klarar inte frihet, de måste
ha ledare, bli styrda och alltid känna sig trygga, klarar inte att ta en konflikt, något
jag tycker är konstigt men alla är ju olika. här modereras minimalt och det som görs
är bra, och jag tror att många blir lite rädda bara för att det inte tjänar något till
att springa och gnälla och pipa hos mamma/pappa moderator för varje småsak.
Tycker dessutom att forumreglerna är enkla och klara.
Det här var bara en massa funderingar och inga ideer om hur det ska värvas nya
medlemmar, ja förutom det med sökmotorerna som Timless skrev.
Något som är lite tragiskt är att det ibland hörs klagomål över att det finns för få
trådar att skriva i, att det skapas för några, starta för fan nya själv istället för att
gnälla eller har ni inget att säga?