Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Storhetsvansinne 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Storhetsvansinne
Tog några glas vin ikväll för omväxlings skull. Det som händer är att jag förvandlas till en teatralisk, overklig gud i klass med Hitler eller Michael Jackson. Jag känner mig som dem när de stod på toppen av världen. Hög. Odödlig. Vacker.

Jag har fått en del av mina karismatiska förmågor bekräftade av andra och ibland lyckats övertyga folk att jag är en superbegåvning enbart genom min karisma trots att jag är en medelmåtta i de flesta avseenden.

Jag känner mig gudomlig just nu. Har saknat den känslan. Nu vill jag sätta ihop något avancerat dansnummer och äga världen.

28 december 2009, 21:25
Medlem
Inlägg Re: Storhetsvansinne
Bild

28 december 2009, 21:55
Avslutat konto
Jag blir galen på riktigt om jag inte får leva ut min exhibitionistiska läggning. Jag vill inte ens vara mänsklig. Bara en plastikopererad fantasivarelse som syns i neon istället för solljus.

29 december 2009, 19:35
Medlem
okxså galet intelligent, ibland tror kolleger i alla fall eftersom jag lyckats lösa svåra problem av misstag, egentligen har jag tänkt galet flera gånger så de blev skitbra i slutänden.
Då känner man sig klyftig.

30 december 2009, 19:25
Medlem
Att tänka "utanför boxen" som verkar kännetecknande för oss aspies, det löser många problem som inte alls kan lösas genom att tänka "inuti boxen".

Själv har jag svårt att hitta själva boxen, känns det som.

30 december 2009, 23:44
Medlem
Jösses.... Det är väl trevligt med "lite" självförtroende?
Vet allvarligt inte hur jag ska förhålla mig till det som sagts...

Själv är jag inte mer intelligent än någon annan, allt annat än vacker, inte karismatisk på en fläck och brutalt astråkig. Gör det mig till en sämre människa?

3 januari 2010, 20:43
Medlem
tahlia skrev:
Jösses.... Det är väl trevligt med "lite" självförtroende?
Vet allvarligt inte hur jag ska förhålla mig till det som sagts...

Själv är jag inte mer intelligent än någon annan, allt annat än vacker, inte karismatisk på en fläck och brutalt astråkig. Gör det mig till en sämre människa?

Får jag protestera till "brutalt astråkig" för det stämmer inte alls.
Och nej att ha fötterna på jorden gör en inte sämre.

3 januari 2010, 20:57
Medlem
Ufo skrev:

Jag lär inte direkt kunna hindra dig från att protestera, eller hur? ;) Vad jag däremot kan göra är att omformulera mig en aning. Jag anser att jag är astråkig.

Fötterna på jorden. Nej, självklart gör inte det en person sämre. Det jag tänkte nu var mer "eftersom jag är ovacker, inte direkt intelligent, våldsamt grå och brutalt astråkig, är jag då en sämre människa?" (än de som är vackra, intelligenta, karismatiska och intressanta).

3 januari 2010, 21:03
Medlem
tahlia skrev:
Ufo skrev:

Jag lär inte direkt kunna hindra dig från att protestera, eller hur? ;) Vad jag däremot kan göra är att omformulera mig en aning. Jag anser att jag är astråkig.

Fötterna på jorden. Nej, självklart gör inte det en person sämre. Det jag tänkte nu var mer "eftersom jag är ovacker, inte direkt intelligent, våldsamt grå och brutalt astråkig, är jag då en sämre människa?" (än de som är vackra, intelligenta, karismatiska och intressanta).

Nä men det visar att du INTE har storhetsvansinne, som vissa andra här verkar ha.
Kan väl inte yttra mig om dina övriga attribut men du är inte vare sig tråkig eller ointressant iallafall.

3 januari 2010, 21:14
Medlem
Ufo skrev:
Nä men det visar att du INTE har storhetsvansinne, som vissa andra här verkar ha.
Kan väl inte yttra mig om dina övriga attribut men du är inte vare sig tråkig eller ointressant iallafall.

Tack?
(Nej, jag vet fortfarande inte hur man ska hantera komplimanger när man inte ens håller med om dem. Lite hjälp tack?)

4 januari 2010, 22:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.