Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Koka rubbet i ett topphemligt kemilabb och sälj sedan rävgiftet till resultat svindyrt, vet jag. Så fungerar det med framställning av syntetiska droger.

13 maj 2009, 21:17
Medlem
Det är väl det de förväntar sig att kemiskt kunniga arbetslösa aspergare ska syssla med i framtiden när allt ska sparas in på...

13 maj 2009, 21:28
Medlem
Då lär vi bli utsatta för många poliskontroller - nej, förresten, det sparas väl in på polisen också?

14 maj 2009, 22:50
Medlem
Allt utom arbetsförmedlare samt att anlita utbildningsföretag där man typ får gå en kurs i åtta veckor för att lära sig att skriva ett CV...

15 maj 2009, 06:10
Medlem
Jag kan inte förstå... frågade jag er om ni talade konstigt?

20 maj 2009, 13:13
Medlem
Angående detta delforum:

Lite mindre seriösa trådar?
Va, ska de seriösa trådarna inte vara så stora?

20 maj 2009, 13:20
Medlem
:D

20 maj 2009, 13:32
Medlem
ApRiKoS. Dessa smileys lider av vattenskalle och hästbett :D :mrgreen:. Denna å andra sidan lider av ploppögon , men är hemskt smart ---> :geek: .

21 maj 2009, 19:02
Medlem
:lol: Lider av skakningar; ev. orsakade av ett överdrivet intag av psykofarmaka.
:? Är rädd och förvirrad; ev. orsakat av paranoid schizofreni utan överdriver intag av psykofarmaka.
:o Har fastnat med käkarna i samband med ett tandläkarbesök; katatoni?
:mrgreen: Försöker dölja sitt illamående bakom ett flin men lyckas inte så bra.
:D Försöker också dölja sitt illamående bakom ett flin och lyckas bättre.
:shock: Finfint manga-exemplar!

21 maj 2009, 20:56
Medlem
Kur kommer det sig att en så stor andel av Aspieforums smilies verkar lida av schizofreni? Är det bara att jag tolkar dem som Lnovgo läser egyptiska?

21 maj 2009, 20:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.