Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Köpt en massa jord och saker till odling och omplantering samt två bebis-bergpalmer för 30 kronor styck. Ska sköta dem så att de växer sig stora och starka.

Bergpalm:

Bild

25 februari 2012, 18:26
Medlem
I vissa kulturer (till exempel på vissa håll i Filippinerna) betyder det tur när liknande växter trivs i ens hem och växer sig stora.

25 februari 2012, 18:36
Medlem
Schueberird skrev:
I vissa kulturer (till exempel på vissa håll i Filippinerna) betyder det tur när liknande växter trivs i ens hem och växer sig stora.

Kul. Kanske jag äntligen får lite tur om jag lyckas med dessa.

25 februari 2012, 19:19
Moderator
Jag har vattengympat idag. Det var mycket jobbigare än vad jag hade tänkt mig. Jag har redan träningsvärk. :o Det har jag aldrig fått av vattengympa förut.

Jag måste nog leta fram en stadigare baddräkt, dock, och i mindre storlek. Min kurvor hoppade liksom runt lite oroväckande mycket där i bassängen. :?

2 mars 2012, 23:47
Medlem
Haha!
Låter besvärligt och upphetsande på samma gång. :04:

Kanske en stadig sport-bh under baddräkten kan hjälpa? Fast det blir ju onödigt mycket tyg å andra sidan. Ska man röra sig i vattnet så ska man...kunna röra sig i vattnet.

3 mars 2012, 00:11
Medlem
Har träffat mitt personliga ombud idag. Men jag kan fortfarande inte tänka. Behöver tankeförmåga..... För att kunna tala om vilken hjälp jag behöver. Blir pannkaka annars.

7 mars 2012, 21:29
Medlem
Säg att du behöver fler polska snickare :idea:

7 mars 2012, 21:34
Medlem
Schueberird skrev:

Haha, sant ju. Ska ha handikappersättning och bilstöd. Hon säger de har knappt hjälpt folk med att söka sådant för. Mein gott, vad hjälper de folk med då?!

Fattar inte hur jag lyckas bli den som går i bräschen hela tiden.

Jag behöver ju en mamma här, en handlingskraftig sådan.

7 mars 2012, 21:37
Moderator
sugmundfreud skrev:
Schueberird skrev:

Haha, sant ju. Ska ha handikappersättning och bilstöd. Hon säger de har knappt hjälpt folk med att söka sådant för. Mein gott, vad hjälper de folk med då?!

Fattar inte hur jag lyckas bli den som går i bräschen hela tiden.

Jag behöver ju en mamma här, en handlingskraftig sådan.

Det är väl för väl då att du finns där och banar väg för andra och pushar ombuden till fortbildning - det verkar ju behövas. Hoppas att det blir bra för dig nu då!

7 mars 2012, 23:18
Medlem
I dag har jag ätit ett halvt paket keso och ägnat mig åt självömkan.

Incognita skrev:
Det är väl för väl då att du finns där och banar väg för andra och pushar ombuden till fortbildning - det verkar ju behövas. Hoppas att det blir bra för dig nu då!

Jo förvisso, tror de mest fikar och går promenader med klienterna. Jag har ju en hund - behöver inte promenadsällskap. Haha jag är ingen jävla Vulcan men liksom, ska de lägga tid på att åka hem till mig vill jag se saker hända.

Jag kan promenera och slafsa fesljummen latte för att fira framgång i så fall - dvs beviljade bidrag.

Tack, jag hoppas det leder till någonting, om så bara några hundralappar i månaden. Vore en god hjälp.

8 mars 2012, 15:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.