Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Nästa
Det här dansar jag till!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Var köper man sådana där snabbavdragbara byxor?


5 mars 2012, 02:14
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Den händige syr själv. Kardborrsknäppning?

Mer musik från igårnatt.
Ska man alltså speeda upp vid det långsamma partiet @ 2:48? Jag har alltid kört slowmotion-shakira där. Måste börja titta på de här videorna så man hänger med. :04:


5 mars 2012, 02:51
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Jag tycker inte att det framgår i videon vad man ska göra vid 2:48: Några skakar rumpa på sambavis, andra skakar de främre behagen och några står bara och snackar utspridda i mindre grupper.

Hur ser "ultrarapid-shakira" ut?


5 mars 2012, 02:58
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Schueberird skrev:
Jag tycker inte att det framgår i videon vad man ska göra vid 2:48: Några skakar rumpa på sambavis, andra skakar de främre behagen och några står bara och snackar utspridda i mindre grupper.


Jag tror på det tredje alternativet :P


5 mars 2012, 03:00
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Vid närmare eftertanke så kör Shakira ultrarapid-shakira så det jag kör är nog bara vanlig-shakira som en annan klarar av, va.

Det som utmärker folk som älskar att dansa är att de fortsätter att dansa när rytmen ändras/försvinner mitt i en låt. De flesta blir bara stilla och ser förvirrade ut. Men rytmen kommer ju inifrån.

Jag måste nog ut även nästa helg... :03:


5 mars 2012, 03:08
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Om rytmen kommer inifrån, då kan du väl lika gärna dansa hemma i total tystnad!?


5 mars 2012, 03:11
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Jag har dansat i smyg hela morgonen, sittande på bussen och till synes gående på vägen hem.
Låten/rytmen finns i huvudet och rörelserna med, fast en del slipper ut lite diskret. Jag tror inte folk märker. :geek:


5 mars 2012, 10:07
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Det där var riktigt djävla tråkigt tycker min humla.


5 mars 2012, 21:48
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
"Äh, kom igen nu, nallen, det svänger ju."


6 mars 2012, 18:36
Medlem
Inlägg Re: Det här dansar jag till!!!!!
Det här har jag faktiskt lite svårt att dansa till (kom ihåg att skruva ner ljudet innan), men de säger ju att allt går om man bara vill:


10 mars 2012, 03:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 283 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron