Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Kändisskvaller: Tiger Woods och Stilnoct 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Kändisskvaller: Tiger Woods och Stilnoct
Lustigt dock att Tiger är halvasiat. Hans primitiva och vilda sida kommer från Afrika, hans sofistikerade och korrekta från Asien. Tyvärr tog negern i honom överhanden helt och det fina var bara en fasad.

För mig är det helt uppenbart, bortom allt tvivel, att nordeuropéer och östasiater är högre stående som raser än negrer och araber. Jag kan helt enkelt aldrig förstå hur någon kan argumentera emot det. Jag vägrar att ens låtsas ha en annan åsikt bara för att "passa in". För mig är den glasklara sanningen att svarta och araber är lägre stående än vita och asiater.

Dock är många vita lägre stående än östasiater.

De mest högtstående människorna har ett sorts neurotiskt och känsligt sätt som är mycket vanligt bland japaner, men även förekommer bland vita dock i lägre utsträckning.

Jag har mer gemensamt med många japaner än vad jag har med merparten vita. Vissa vägrar acceptera detta men det handlar om evolution och var någonstans i evolutionen man befinner sig. Jag äcklas av många vita runt mig, eftersom de inte förstår den finkänslighet jag besitter.

Utvecklade raser har högre förekomst av både autism och schizofreni.

31 december 2009, 23:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.