Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ja, det där var också riktigt betydelsedigert. Ni är begåvade båda två.
Och man inser hur man själv luktar otvättad.


28 februari 2012, 19:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Vadå, vi snackar ju bara skit.


28 februari 2012, 19:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Men visst, vi är skitbegåvade. ;)


28 februari 2012, 20:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Vadå, vi snackar ju bara skit.
Och vad är liv om icke skit den där säljes över disk? Vad är intelligens om ej en trasa?


28 februari 2012, 20:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Vadå, vi snackar ju bara skit.


Vi är lite lösa i munnen.


28 februari 2012, 20:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Bättre lös i munnen än förstoppad i hjärnan... fast i mitt fall är jag rädd att de båda sammanfaller idag.


28 februari 2012, 20:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
indisponerad


29 februari 2012, 22:03
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Felmedicinerad och därmed skakig och stirrig. Troligen smittsam efter magsjuka. Tillbringade hela dagen i sängen igår, med få avbrott, eftersom det inte verkade som en bra idé att äta centralstimulerande på den magen. Men utan medicinen bara sover jag, orkar inte ta mig för någonting. Lägenheten slammar igen. Jag har inte orkat betala räkningarna än. Har inte hört av mig till barndomsväninnan som fyllde för ett par veckor sedan, och inte till väninnan som jag skulle höra av mig till så fort jag kom hem. Jag "ska bara", hela tiden.

Hur fan klarade jag mig innan jag fick ritalin?

Just ja, det gjorde jag ju inte. :roll:

Min läkare är tydligen fortfarande sjukskriven. Eller så är ritalinsköterskan det nu igen. Leveransproblemen av ritalin 20mg skulle i vilket fall som helst troligen hålla i sig till 5/3. Det är väl bara att hålla ut då.

Att 2 ggr 30 kan vara så helt annorlunda än 3 ggr 20! Att det kan få en hel tillvaro att haverera!


1 mars 2012, 13:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mycket sömnig.
Sovtåget verkar gå nu.


Eller sömntåget kanske man brukar kalla det...


1 mars 2012, 22:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nu har jag i alla fall hört av mig till barndomsväninnan. Vi pratade så länge att jag inte hunnit med något annat på att-göra-listan, men det är fortfarande möjligt att jag lyckas få iväg räkningarna innan midnatt. Nödvändigt. Typ. Jag känner mig alldeles sönderstressad och invaderad av intryck. Fast samtalet var inte stressande, utan ganska avkopplande. Vi vet var vi har varandra, hon och jag.

Jag blir galen om jag inte får rätt medicinering snart. Kan inte sluta skaka.


1 mars 2012, 23:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron