Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 201  Nästa
Mattråd! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
@Guldhamster:
Jo, bra råvaror gör ju att man inte behöver krångla så mycket.

Incognita skrev:
Nu har jag själv provat att ha fänkål i färssåsen (det blir ju alltid en snutt över när jag gjort bouillabaisse), och det blev verkligen inte dumt alls.

Jamen, det visste jag väl redan :mrgreen:

26 februari 2012, 14:56
Medlem
Fan... jag är imponerad av att ni orkar laga mat trots att ni (väl) är själva...

Jag har idag nyttjat köket som måleri, så ikväll är det nog giltigt förfall på hämtmat. Laga nåt där nu och det smakar garanterat lacknafta.

26 februari 2012, 19:35
Moderator
Idag har jag inte ätit mat än... kom jag på nu. Men frukost har jag hunnit med flera gånger. Diverse gryner och frön kan man överleva länge på.

26 februari 2012, 19:47
Medlem
Själv åt jag just frukost, eftersom jag jobbat non-stop från kl 16 igår.

26 februari 2012, 20:35
Medlem
Schueberird skrev:
Själv åt jag just frukost, eftersom jag jobbat non-stop från kl 16 igår.

Nästan non-stop... Det riktiga non-stop-passet började 5 imorse, däremot har jag varit vaken non-stop sedan kl 16 igår.

26 februari 2012, 20:36
Medlem
Min matlagning går i vågor.

26 februari 2012, 20:45
Medlem
Min matlagning står i lågor.

Bild

Jag skulle tina de sista mandelkolabitarna och gjorde så genom att köra dem 1 minut på låg effekt, men det räckte inte, så då körde jag dem igen i 1 minut på låg effekt och gick sedan därifrån, men det visade sig att jag hade kört på maxeffekt...

2 mars 2012, 01:12
Moderator
Och de sista också - så typiskt! :(

2 mars 2012, 01:19
Medlem
Uff!
Vilken tur att du överlevde! Och ännu viktigare - är håret kvar?! :04:

Jag skulle äta det som inte blivit svart. Ser gott ut ändå och så är jag förbannat hungrig.

2 mars 2012, 01:20
Medlem
Bild

CodeRedAlert skrev:
Uff!
Vilken tur att du överlevde! Och ännu viktigare - är håret kvar?! :04:

Håret är kvar. :lol: ( :01: )

Citera:
Jag skulle äta det som inte blivit svart. Ser gott ut ändå och så är jag förbannat hungrig.

Jag knaprade i mig det som gick att knapra i sig.

Incognita skrev:
Och de sista också - så typiskt! :(

Äh, de var i alla fall misslyckade och äckliga... :lol: :01: (Vadå sura druvor?)

2 mars 2012, 01:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 201  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.