Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Fasen, felstavning här också... :oops: Ertappad för andra gången på sci-fi-området!

Jag har nog sett den tre gånger, av någon underlig anledning, för så bra är den ju inte. Antagligen har den gått vid tider på dygnet då konkurrensen inte var så stor och vid den grad av trötthet då gamla sci-fi-filmer, där alla går klädda i likadana pastellfärgade enkla klädnader, ter sig osedvanligt suggestiva. :roll:


23 februari 2012, 01:18
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Incognita skrev:
Fasen, felstavning här också... :oops: Ertappad för andra gången på sci-fi-området!


Jag upptäckte det bara för att jag googlade på den. När jag såg klipp på youtube insåg jag att bror min pratat om den och avslöjat hemligheten kring vad produkten "soylent green" faktiskt är för något.

Incognita skrev:
Jag har nog sett den tre gånger, av någon underlig anledning, för så bra är den ju inte.


Jag räknade just ut att jag har sett den ungefär 0.14 gånger.

Incognita skrev:
Antagligen har den gått vid tider på dygnet då konkurrensen inte var så stor och vid den grad av trötthet då gamla sci-fi-filmer, där alla går klädda i likadana pastellfärgade enkla klädnader, ter sig osedvanligt suggestiva. :roll:


Du är inte ensam om att ha sett halvbra filmer. Det ingår liksom lite om man gillar att se film. Även usla filmer kan dessutom innehålla guldkorn.


23 februari 2012, 02:01
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Då är jag i gott sällskap då. *puh*


23 februari 2012, 02:20
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Om inte annat kan man ju alltid skratta efteråt åt att filmen var så genomusel.


23 februari 2012, 02:31
Moderator
Inlägg Re: Musiktråden
Jaa... tre gånger. :04:

Eller mer nogräknat såg jag antagligen slutet en gång, början en annan och sedan kanske som omväxling hela... eller ännu mer fragmenterat. Jag är en stor fan av fragment. Att sätta ihop dem till en helhet är ju en sport i sig. :10:


23 februari 2012, 02:39
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag känner att jag måste se den där filmen snarast, så att jag kan ha en riktig åsikt om den.


23 februari 2012, 06:35
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
schueberird skrev:
Jag upptäckte det bara för att jag googlade på den. När jag såg klipp på youtube insåg jag att bror min pratat om den och avslöjat hemligheten kring vad produkten "soylent green" faktiskt är för något.


Har hört att det avslöjades redan i trailern, hehe.


5 mars 2012, 02:44
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Hmmm, det missade jag. Antyds det bara, så att man kan gissa sig till det om man tänker efter lite, eller sägs det rakt ut i trailern?


5 mars 2012, 02:46
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag har inte sett nån trailer, bara filmen...


5 mars 2012, 02:59
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Till henne.

Till honom.


6 mars 2012, 13:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron