Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
Re: Framstår jag som...
Nej, snarare väldigt mån om din auktoritära fru. Möjligen bröstfetishm-gris, men det är bara gulligt. Nej, det finns små ögonblick av skärpa Skämt åsido: nej långt ifrån komplett, bara lite lagom tokig.
|
19 februari 2012, 22:50 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
Tack, det var snällt, känner mig som en knöl ibland. *********************** Kom igen, fråga, jag är nyfiken på er alla!
|
20 februari 2012, 02:39 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
bröstfetishm-gris, erkännes, jag avgudar desa härliga, underbara "kullar" Lagade citat-taggarna/Admin
|
20 februari 2012, 02:47 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Frisk och självständig?
|
20 februari 2012, 13:10 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Min subjektiva uppfattning: Du befinner dig på en glidande skala mellan frisk och icke frisk och du glider växelvis åt båda hållen. Pratar vi förresten kroppsligt eller psykiskt? Jag kan bara relatera till det senare. Självständig - ja, till och från och antagligen i ökande grad allteftersom.
|
21 februari 2012, 02:19 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Svårt att svara om det ska vara litet fyndigt också, och så har andra svarat så bra och som jag håller med om. Okej, frågar väl då:
... förnuftig men tråkig?
|
21 februari 2012, 02:41 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Zombie: Förnuftig? Mjah, faktiskt tycker jag att du mest är extremt reflekterande, spirituell och - så klart - överempatisk, vilket ger en extra dimension åt det förnuftiga. Lite galen är du allt också men med en väldigt nykter underton i det mesta.
Tråkig - nej men omständlig för att sedan plötsligt vara helt på pricken adekvat och träffande.
|
21 februari 2012, 02:53 |
|
|
Incognita
Moderator
|
@sugmundfreud: instämmer med koden men vill lägga till att du kanske lider av lite samma som jag, en önskan om att visa sig stark och självständig som sedan ligger en i fatet när det visar sig att man trots allt hade behövt lite mer stöd, fast utan klapparna på huvudet som man är rädd följer med... typ. Och så utvecklade jag mig lite mer någon annanstans om den gnista som finns hos dig. @Zombie: Tycker koden fångade det där bra. Fast omständlig är jag van vid att det är jag som är. Jag tycker nog snarare att du är väldigt nyanserad. Fast ja, kanske lite omständlig ibland, med vissa hang-ups (men vem har inte sådana???). Men jag tror att du tyngs av din egen ansvarskänsla och att den ibland blir något av ett tvång, att du inte riktigt tillåter dig själv att ta lätt på saker och släppa fram den lekfullhet som ju finns där så rikligt. Och att det där empatiska också gör att du tyngs av ett allvar, med tentaklerna ständigt ute för att inte såra och inte missa att någon skulle kunna bli sårad. Men du är inte tråkig. Du är intressant. Själv vågar jag fan inte fråga något.
|
21 februari 2012, 11:13 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Menar frisk som i sunt tänkande individ ungefär, redig i huvudet?
|
21 februari 2012, 14:53 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det tycker jag absolut att du verkar vara. Kanske lite svartvit i tänkandet ibland, och inte minst när det gäller dig själv, men jag tror nog att du håller huvudet kallt i situationer som många andra inte skulle klara.
|
21 februari 2012, 15:05 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|