Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
hmm undrar om jag inte fick tag i fel bok iallafall, den här har massor av smörgåsrätter, sallader, såser, aromsmör, soppor och äggrätter. Mycket av recepten inkluderar fisk av olika slag.

Bakelser saknas, men inuti ligger det ett tidningsurklipp på "Nötkulor med kakao", receptet påminner dock inte om "kalla det vad du vill bakelser"(negerbollar).

Jag får rota på vinden och se om jag finner den andra boken.

16 februari 2012, 02:50
Medlem
Jag har förätit mig på hemmagjord sushi, transporterat barn kors och tvärs, smygkikat på två pågående danskurser, sjungit högt på tvärbanan, läst igenom metro (och därmed fått en välbehövlig skvalleruppdatering till livs) och hittat en möjlig dammsugare.
Det blir sängen snart för imorgon är det transport till kalas tidigt på morgonen.

17 februari 2012, 22:12
Medlem
Hjääälp!
Energin är på uthällningen. Har tvättstuga på gång och måste orka klart där.

Idag var jag och minstingen till biblioteket och slog ihjäl några timmar medan stora tjejen var på kalas. Hittade massor med intressanta böcker som jag tänkte sätta mig och läsa nu men då kommer jag somna ifrån tvätten.
Melodifestivalen måste också genomlidas, man har väl vissa ofrånkomliga skyldigheter som förälder.

Annars så kom jag hem med massor av energi idag och satte igång och stylade om hemma, fixade till en posthörna där alla har sina egna fack att samla inkommen post i och sedan har jag städat ganska minutiöst, lagat mat och sorterat in tvätt för att få loss Ikeakassar till ny tvätt och... :|

Det kanske är legitimt att krascha om en stund. Efter tvätt.

18 februari 2012, 20:10
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Det kanske är legitimt att krascha om en stund. Efter tvätt.

Du, jag tycker verkligen det låter så. Och ger dig en kram och en blomma för vad du har åstadkommit. Ge dig ett par själv också.

18 februari 2012, 21:15
Moderator
Dragit en massa energi på att dra på att ta mig utanför dörren. Nu är jag för trött. Borde ha besparat mig den energin och tagit det lugnt med gott samvete. Hur man nu inser att man skulle behöva det när inte kroppen säger till förrän det är extremt. Och varför lär man sig aldrig av det?

20 februari 2012, 00:07
Medlem
Låtit bli att döva nikotinabstinensen med vin. Men det är fan bara ogjort.

20 februari 2012, 13:13
Moderator
Rest sedan ett på natten. Kommit hem till ostädad lägenhet med diskberg och en kyl som inte är särskilt välfylld. Och tydligen är de i full gång med att renovera trappuppgången. Det stinker målarfärg i hela lägenheten. Det enda plusset med det är väl att det överröstar dofterna från diskberget. Fast jag skulle nog föredra de senare, särskilt som disken åtminstone är sköljd. Och lättare att åtgärda.

20 februari 2012, 15:13
Medlem
3-årskontroll på FK.

Muppigt värre, jag får återkomma om det ikväll.

20 februari 2012, 15:32
Medlem
Träffat mitt personliga ombud. Vet inte, känns inte som att jag kommer lyckas få handikappersättning. Verkar omöjligt. Får börja med något olagligt istället för att få in stålar.

20 februari 2012, 16:51
Medlem
Idag har jag lärt mig lite om Wobbly Hedgehog Syndrome och att igelkottar kan få ryggproblem av för små kuthjul, eftersom ryggen då böjs uppåt.

21 februari 2012, 21:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.