Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Shopoholic 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Shopoholic
Ron Jeremy skrev:
Fan, gnager på fingrarna för att inte köpa Sony Xperia S 1:- 24 mån. bindningstid.
oooooooooooohhh!!! vill trycka på köpknappen men ska inte!!!Bild
Du får skaffa dig betalningsanmärkningar, så löser sig alla bindningstider. :D

Jag vet :oops:

17 februari 2012, 19:05
Medlem
Har blivande fd hustru, nu mer är jag skriven hos henne så all min post
kommer till henne..... Jag lovar att om det dyker upp något sådant är
det inte bra..
Hon är minst lika bra som betalningsanmärkningar, tur att hon finns.
Jag får kommentera bröst men inte ha köporgier. :(

17 februari 2012, 19:14
Medlem
Jag hamnar ganska lätt i shoppingberoende. Har dock lärt mig att köpa bra och smakfulla saker istället för bara skräp. Har också blivit mer prismedveten.

Har en del saker kvar på min inköpslista för vårmånaderna. Har hittills köpt ny MacBook Pro samt en elektrisk luftfuktare, krukväxter samt massor av tillbehör till hamstern. Nu ska jag avsluta mitt inredningsprojekt med en del fina saker som passar den asiatiska och organiska och rustikt småpittoreska stil jag till slut kom fram till. En inspirationskälla är Moonglade som jag minns det från WoW. Helmatta vita väggar och mycket levande växtgrönska samt ekmöbler och organiska material som bambu ger känslan av blekt regnljus. Antika kinesiska möbler, japanska detaljer etc passar perfekt.

Bild

17 februari 2012, 19:34
Medlem
Nu har jag tryckt på KÖP-knappen :oops: :oops:

19 februari 2012, 13:22
Medlem
Nu ska jag titta på Persiska Mattor!! :D

19 februari 2012, 13:43
Medlem
Den här vill jag gärna ha på min vägg......

Gashghai: http://www.carpetvista.se/mattor/Ghashghai/matta_11826-Ghashghai_figural.html
Bild

19 februari 2012, 18:55
Medlem
Snart kommer RJ äta torr hundmat tillsammans med sin vovve.

Ufo ser in i framtiden.

19 februari 2012, 19:18
Medlem
Fy fan vad bra jag är. Jag älskar shopping men går aldrig över mina tillgångar och köper sällan skit. Och med skit klassar jag tex en snygg kjol som är för stor men jag inte pallar skicka tillbaka den till UK för att den kostade typ 15 pund. Hurra för mig!

19 februari 2012, 19:35
Medlem
Ufo skrev:
Snart kommer RJ äta torr hundmat tillsammans med sin vovve.

Ufo ser in i framtiden.

Det gäller att välja rätt foder, utan kadavermjöl och vete, då mår både jag och
jycken bästBild

19 februari 2012, 21:54
Medlem
Nu tröstar jag mig med shopping igen, jag tröstar mig på något vis antar jag när jag mår skit.
Har alltid blivit tråkad för mitt ointresse för ljuseldning, men nu surnade jag till och började sätta mig in ljus och dess olika material, råkade hamna i en ljusaffär på nätet....400 spänn för vaxljus.
Ikeas parafinljus släpper jag inte innanför dörren, det ska vara vaxljus, sojavaxljus eller i nödfall
stearinljus i nödfall.
Till ljus behövs ljusstakar, har hittat ett par skitsnyga väggkandelabrar av gjutjärn för 500 kr/st,
en sådan på vardera sidan om spegeln i hallen, med ett silverfärgat vaxljus i varje! vill köpa!
Sedan en femarmad gjutjärnskandelaber på bordet, skulle matcha vedspisen, och vaxljus, ev
ett doftljus i mitten på denna....plånboken gråter...jag vill ha!!!

4 november 2012, 02:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.