Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Ufo skrev:
Hur skriver man ner något man inte ens pratar om?

Idag skall jag snart omformulera en mening för femtioelfte gången. :01:

Been there, done that.
Det jag har upptäckt är att om man formulerar en mening och lämnar den åt sitt öde ett tag för att sedan komma tillbaka och läsa den senare så har den ofta ändrat karaktär.
Så ibland är det bra att bara skriva på och sedan låta texten vila. Annars blir man textblind och ser enbart en massa bajs, även där det inte finns någon.

Instämmer.


14 februari 2012, 18:18
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
... vänta till imorgon med att fundera ut ett kreativt och smärtfritt sätt att skjuta mig. Eller motsvarande. Fast, det är säkert omöjligt det också.


15 februari 2012, 00:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kram på dig nallen. :09:


15 februari 2012, 00:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Som vanligt: nej :evil:


15 februari 2012, 14:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Hade planer på att ta mig ut ur skogen och in till civilisationen. Men så ändrade det sig. Man ska aldrig göra saker med andra människor. Nu får jag gå runt här utan cigaretter och alvedon och mer grejer jag hade tänkt å fixa.


15 februari 2012, 15:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Men så ändrade det sig. Man ska aldrig göra saker med andra människor.
Så sant, så sant...


15 februari 2012, 15:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Imorgon ska jag:
Jaga en människa per telefon, gå på seriös presentjakt (två kalas under helgen...på O´learys och ett kreativt café - frågan om vad de toppar detta med redan nästa år blir åter aktuell :shock: ), städa, hjälpa ungarna komma ikapp med läxorna, äta sushi (ett måste), gym?, inte sova under dagen.

God natt.


16 februari 2012, 00:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Allt gjort utom sushi och gym.

Imorgon (idag) ska jag syssla med danskurser och logistik. Men nu ska jag sova.
Se till att undvika bakverk medans jag är borta.


17 februari 2012, 01:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag ska skaffa akvarellpapper, troligen 180 grams, vilket tidigare har visat sig fungera perfekt för modellbygge, och täckande, vattenbaserad färg för ett planerat projekt. Tidigare har jag använt vanlig, simpel hobbyfärg, men den börjar ta slut och jag vet inte riktigt var jag ska få tag på samma sort nu, så det blir kanske gouachefärger den här gången (magenta, cyan, gul, svart och vit, så kan jag blanda resten själv). Det fanns en gång två bra butiker för konstnärsmaterial i staden där jag bor, men jag befarar att bägge är borta (och har väl blivit ersatta av antingen ännu en frisersalong, klädaffär (med standardbajskläder) eller ett kafé), så det får väl bli nätet om jag inte ska orka springa runt och leta - eller ta tåget till storstaden.


20 februari 2012, 03:33
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Träffa mitt personliga ombud för andra gången. Samt tygla mitt raseri över.. en del grejer kan fan inte skriva öppet. Paranoian griper tag i mig.


20 februari 2012, 13:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron