Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Stackars katt. :lol:


Och när de uppdaterat djurlagstiftningen, så skulle just den bilden kunna fälla fotografen för att ha framställt erotiska bilder med djur inblandade.


14 februari 2012, 01:53
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Hur pass "naturligt" är du ute efter? Innebär det även med allt kroppshår intakt?
Att "putsa pälsen" ser jag som naturligt.

Men silikon, tatueringar, piercing, och rent plastiga framhävanden är det inte.


14 februari 2012, 01:56
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Och när de uppdaterat djurlagstiftningen, så skulle just den bilden kunna fälla fotografen för att ha framställt erotiska bilder med djur inblandade.

Nja, särskilt erotisk är den väl inte - om man nu inte tänder på katter förstås... vilket jag inte tror att de som dömer i frågan gör!? Eller?

Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Hur pass "naturligt" är du ute efter? Innebär det även med allt kroppshår intakt?
Att "putsa pälsen" ser jag som naturligt.


Aha, men då är ju kropparna inte "så som naturen skapat dom." Naturen skapade ju kvinnan med kroppshår.

Ufo skrev:
Men silikon, tatueringar, piercing, och rent plastiga framhävanden är det inte.


Aha, silikon kan jag hålla med om, dels för att silikonbröst är fula (jag har hittills aldrig sett några snygga silikonbröst) och dels för att sexigheten inte huvudsakligen sitter i brösten för mig - även om de gärna kan bidra till helheten och utgöra en liten bonus.


14 februari 2012, 02:02
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Stackars katt. :lol:


Och när de uppdaterat djurlagstiftningen, så skulle just den bilden kunna fälla fotografen för att ha framställt erotiska bilder med djur inblandade.

Nåja, den såg ju ut att vara färdig att riva en mus. *AAJ!!*


14 februari 2012, 02:03
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Aha, men då är ju kropparna inte "så som naturen skapat dom." Naturen skapade ju kvinnan med kroppshår.
Tolkningsfråga, håret utanför hårsäcken är bara dött material. Det tillhör ju inte ens den levande kroppen. Men det har en funktion så den tillhör iallafall.

Och en viss putsning visar på medvetenhet om sitt eget utseende och hur den kan påverka potentiella partners attraktion till en.(Vilket i sig är sexigt)
Tyvärr så har dagens ideal fått alltför många att förstöra sina kroppar istället, ibland känns det som freakshow där ute :(


14 februari 2012, 02:27
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Zombie skrev:
Nåja, den såg ju ut att vara färdig att riva en mus. *AAJ!!*
Jag som trodde det var björnar som rev sitt byte.
Katten leker ju med musen.


14 februari 2012, 02:30
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Jag funderar om vackra, liggande tjejen hade silikon i tuttarna eller inte och jag kommer fram till inte.

Katten var underbar!


14 februari 2012, 03:06
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Är inte bröstvårta ett otroligt misslyckat ord?


14 februari 2012, 03:11
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Hmmm... du har en viss poäng där: Om en kvinna säger att hon har vårtor på brösten känns det kanske inte så lockande.


14 februari 2012, 03:20
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Aha, men då är ju kropparna inte "så som naturen skapat dom." Naturen skapade ju kvinnan med kroppshår.
Tolkningsfråga, håret utanför hårsäcken är bara dött material. Det tillhör ju inte ens den levande kroppen. Men det har en funktion så den tillhör iallafall.

Och en viss putsning visar på medvetenhet om sitt eget utseende och hur den kan påverka potentiella partners attraktion till en.(Vilket i sig är sexigt)
Tyvärr så har dagens ideal fått alltför många att förstöra sina kroppar istället, ibland känns det som freakshow där ute :(


Okej, du föredrar alltså kvinnan som naturen skapade henne, men med viss justering efteråt, det vill säga kvinnan som naturen nästan skapade henne - och silikon (och övrigt) är alltså att justera för mycket. Vad tycker du om "scarifications" då?


14 februari 2012, 03:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron