Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird är budbäraren i nakentråden, vår alldeles egen porrknug :D


14 februari 2012, 00:47
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Förresten tror jag inte att det är silikon; för det är brösten alldeles för mjuka. Ögonfransarna håller jag med om däremot.

Menmen, bara för att ni trilskas, så får ni tre naturliga damer (till):
Bild

Bild


14 februari 2012, 00:48
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Schueberird är budbäraren i nakentråden, vår alldeles egen porrknug :D


Säg det inte till någon bara. Du får en gratis lapdance om du håller tyst.


14 februari 2012, 00:50
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Schueberird är budbäraren i nakentråden, vår alldeles egen porrknug :D


Säg det inte till någon bara. Du får en gratis lapdance om du håller tyst.


Kaffe med påtår ingår förstås.


14 februari 2012, 00:51
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
Schueberird är budbäraren i nakentråden, vår alldeles egen porrknug :D


Säg det inte till någon bara. Du får en gratis lapdance om du håller tyst.


Kaffe med påtår ingår förstås.


Om du vill ha en kaka till kaffet, då kostar det extra.


14 februari 2012, 00:53
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Förresten tror jag inte att det är silikon; för det är brösten alldeles för mjuka.
Om formen på brösten säger att hon står upp, trots att hon ligger ner på rygg, så är det inte mycket naturligt i dom.

---
Vad är en lapdance?


14 februari 2012, 01:12
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Förresten tror jag inte att det är silikon; för det är brösten alldeles för mjuka.
Om formen på brösten säger att hon står upp, trots att hon ligger ner på rygg, så är det inte mycket naturligt i dom.


Nja, det är väl snarare tvärtom: Om brösten ser likadana ut när hon står upp som när hon ligger ner, då finns det anledning att misstänka att silikon är inblandat, men nu kan vi tyvärr inte jämföra. Silikonbröst brukar också se spända och stenhårda ut och dessutom anta en onaturligt sfärisk form (åtminstone i porrbranschen).

Ufo skrev:
Vad är en lapdance?


Det förekommer till exempel på strippklubbar att dansarna erbjuder, mot extra betalning om jag inte minns fel, att sitta grensle i en gästs knä och sedan dansa så gott det går utifrån den positionen.


14 februari 2012, 01:26
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Det förekommer till exempel på strippklubbar att dansarna erbjuder, mot extra betalning


Eller med hopp om bättre dricks senare under kvällen. Det hela bygger lite på att bygga upp en affärsrelation med kunden. En bra start på kundrelationen gör chansen större att kunden nyttjar fler betaltjänster från samma dansare senare under kvällen och ger, som sagt, bättre dricks.


14 februari 2012, 01:30
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Bild


14 februari 2012, 01:36
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Ufo skrev:
Själv föredrar jag naturliga kvinnor, så som naturen skapat dom.


Hur pass "naturligt" är du ute efter? Innebär det även med allt kroppshår intakt? Jag måste ju veta, så att jag kan erbjuda rätt tjänster i mitt porrimperium.


14 februari 2012, 01:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron