Re: Konstiga anledningar till att någon gillat dig.
Josef3, så jävla roliga beskrivningar .Jag kom på en till skummis från mitt liv. En kompis valde ut mig från ett foto. Jag gick på ett ställe där man utredde folks arbetsförmåga och då var vi på utflykter ibland. Jag blev fotograferad sittandes i kamouflagemönstrade militärbyxor, linne och satt och såg allmänt hård ut. Tatuerad och piercad med en blick som genomborrade fotografen, typ.
Så efter att vi blivit kompisar berättade hon hur hon gått tillväga. Hon hade sett fotona från utflykten, pekat på fotot av mig och frågat personalen. Vem är det här?
- Det är sugmundfreud, sade personalen.
- När får man träffa henne då, undrade min blivande kompis.
Och sedan så började hon gå dit på tider när jag skulle dit. Man fick skriva in i en pärm vilken dag, tid och hur länge man skulle vara där, allt efter ork och förmåga.
Skitskumt att hon valde ut mig från ett foto tycker jag. Men hon kanske tyckte jag såg sympatisk ut. Eller så är hon bisexuell och trodde jag var en truckerflata och att vi skulle kunna äta tacos tillsammans så småningom. Har fått lite sådana vibbar ibland. Men hon väljer män till partners.