Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sovit alldeles för länge.
Gosat med två katter samtidigt väldigt länge.
Läst i Derek Parfit On What Matters.
Glömt att äta lunch.
Kommit för sent till ett seminarium om Parfit.
Deltagit i samma seminarium ändå.
Diskuterat vidare på en pub och på tåget hem.
Besökt aspergerföreningen mycket hastigt.
Gosat med katter.

26 januari 2012, 22:56
Medlem
^^Det där lät riktigt inspirerande, speciellt kattgosbiten.

Min äldsta dotter har bråkat med sina två bästa kompisar idag och igår. Det är en stor händelse i hennes liv så en hel del diskussioner kring det har det varit idag.
Sedan har vi hjälpts åt med läxorna, spelat synth, sjungit och planerat för veckoslutet och för nästnästa helg då det IGEN är dags för bowlingdiscokalas! :lol:

Denna gång är det en kompis till yngsta tjejen som fyller 8år och firar allt hon orkar.

Edit: Stavfel.

27 januari 2012, 00:16
Moderator
Vad du gör mycket med dina barn! Det låter mysigt.

27 januari 2012, 00:24
Medlem
Nu orkade jag för en gångs skull men det var bara under några timmar efter middagen så inte så mycket att yvas över egentligen.
Jag skulle vilja orka likadant varje dag eller åtminstone några gånger i veckan men det blir väldigt oregelbundet.

Läxläsandet tar dock mer och mer tid och det måste ju göras. Lite mammatid får de ju där åtminstone.

27 januari 2012, 00:32
Medlem
Igår snöade jag seriöst in på hjärnvågor och ljudvågor som ska synkronisera hjärnhalvorna med varann vilket ska underlätta utomkroppsliga upplevelser. Hittade en ljudfil som jag testade och jo...nånting hände. Oklart vad.
Inatt eller idag (eftersom jag sovit mer än 12h nu) har jag haft massor av intressanta drömmar.

Ska fortsätta experimentera senare.
Flumsmurf over and out.

30 januari 2012, 16:19
Moderator
Hn??? Kan du inte posta länk så vi andra flumsmurfar får prova? :04:

Min sons utredning började idag med ett kort möte. Sonen satt inte stilla en sekund. Hyperaktiviteten demonstrerade sig själv. Så praktiskt! Detta efter att han slängt sig på golvet och kliat sig frenetiskt på hela kroppen efter att ha behövt ha overallen på sig... följt av en öppenhjärtlig monolog om vådan av offentliga pruttar.

30 januari 2012, 17:43
Medlem
Jag håller för första gånge i mitt liv på med att kka potatis på en vedspis :)
Det fungerar men det är svårt att ställa in värmen :D

Har varit hos doktorn och min arm är bättre än Dr Janosh någonsin hade trott,
han är en mycket sympatisk kirurg som tar sig tid att lyssna på en, en spik hade
visserligen åkt ut 2 mm men om jag får besvär så drar dom ut den under lokalbedövning,
det blir isåfall spännande att titta på.

Har köpt e liten blomma någon sorts klängväxt som brukar växa so sjutton, tror att
det är någon sorts murgröna, jag ar pratat med den och den svarade "ge mig vatten!"
psyk ska snart telefoterroriseras, det är inte mitt problem att dom inte håller vårdgarantin.

Har skaffat ett anonymt betalkort till en av mina mobiler, är bra att ha.
Varit på apoteket och handlat, bestämt tid för inlämning av nycklarna, var dit och kände
av lägenheten och kände kraftigt at den inte längre är min. Ringde på hos grannen och
tackade för den här tiden, dom ar varit kanongrannar inte sagt ett ljud fast polisen
har kommit och lpt:at mig två ggr :01: <---- Jag.

har gjort mer också, har länat ut mitt telefonnummer till en ryska, kan vara roligt att
prata lite :P
Har gjort mer men minns inte, minnet är inte vad det borde vara.

30 januari 2012, 17:52
Medlem
Incognita skrev:

Jodå, här:http://www.monroeinstitute.org/gateway_voyage/gateway-voyage-open-exercise/

Borde få en egen tråd...orkar inte skapa något just nu bara.
Citera:
Min sons utredning började idag med ett kort möte. Sonen satt inte stilla en sekund. Hyperaktiviteten demonstrerade sig själv. Så praktiskt! Detta efter att han slängt sig på golvet och kliat sig frenetiskt på hela kroppen efter att ha behövt ha overallen på sig... följt av en öppenhjärtlig monolog om vådan av offentliga pruttar.

Haha!
Utredningsteamet borde ana någon sorts npf-ugglor i den mossan.

Tråden skapad (av inläggsförfattaren; jag länkar bara). / Z

30 januari 2012, 20:19
Medlem
idag har jag slängt gammalt skräp.

snart ser lägenheten ut som vilken lägenhet som helst! :)

30 januari 2012, 20:27
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Incognita skrev:

Jodå, här:http://www.monroeinstitute.org/gateway_voyage/gateway-voyage-open-exercise/

Borde få en egen tråd...orkar inte skapa något just nu bara.
Citera:

Haha!
Utredningsteamet borde ana någon sorts npf-ugglor i den mossan.

Mhm... eller hur?

Jag fick feberfrossa av övningen tror jag. :? Det var väldigt avslappnande och skönt innan jag sögs in i det där svarta hålet och blev utdragen i all oändlighet. Sedan blev det så kompakt, och då mådde jag illa. Sedan drogs jag tillbaka ut ur hålet igen, men fixade inte riktigt de där svängningarna mellan tyngdlöshet och påtaglig tyngd. Hyperventilerade en aning. Det snurrade så mycket och jag har anlag för åksjuka. Och så blåste det så förbaskat kallt. Måste bädda ner mig en stund.

30 januari 2012, 21:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.