Så jobbigt med sådant som ligger där och lurar hela tiden! Du får helt enkelt låta bli att anstränga dig, CRA. Du har en klok hals.
Det är orättvist att man kan ha pms i en och en halv vecka, tycker jag. Jag hatar progesteron och dess syntetiska motsvarighet. Nu är det i alla fall slut på de förhatliga gula pillren för den här gången. *salut* Och jag har fått hörseln tillbaka. Helt fantastiskt att höra omvärlden i stereo - nu fattar jag lite bättre hur folk kan urskilja varifrån ljuden kommer.
Jag tänker aldrig mer titta åt en tops. (Kan förresten passa på att tipsa om åksjuketabletter inför besök på öronmottagningen, så slipper man dödsångesten när de suger tag i ens trumhinna).
Och min sons pappa är sansad igen. *puh* Nu får han banne mig sköta sig. Hur mysigt det än kan vara att sonen är extra mån om mig, är det alldeles för fruktansvärt att han skall behöva oroa sig över att ingen skulle kunna ta hand om honom om något hände mig. När man är sex år skall man inte behöva vara medveten om att tryggheten när som helst kan dras undan under ens fötter.