Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Jag har en teori om att det har med det myckna sovandet att göra. Kroppen är i olag. Idag har jag - TADAAAA - sovit. Kedjetäcket ger en helt förunderlig sömn. Fast lite träningsvärk får man. Ont i nacken. Annars bra. Sedan blev jag av med en pyttebit livmoderstapp och ett stycke kopparspiral, köpte folsyra och salva för torr hud, hämtade barn och pep förbi mataffären på vägen hem.
|
18 januari 2012, 19:10 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Idag har jag väckt, tvingat i frukost, åkt till skolan med två barn. Åkte hem och gick och lade mig, sov till halv två, gick upp och har sedan storstädat, möblerat om och piskat mattor med en sopkvast. Nu ska jag hämta hem ena barnet.
Sover fortfarande extremt mycket.
|
19 januari 2012, 17:25 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Idag har jag väckt och tvingat i väg en vuxen man och två barn i det kalla morgonhelvetet utanför. Sedan gick jag och lade mig under kedjetäcket igen, efter väl förrättad värv.
Några timmar efter var det dags för expresstädning och lägenhetsvisning. Det äldre paret som kom tyckte, att de inte skulle få plats med det enorma vitrinskåpet och det fyra meter långa skrivbordet här, så det blev antagligen ingen affär.
Men lägenheten var annars okej, ljus och rymlig, tyckte de. Så kanske att någon annan får plats här så småningom.
|
20 januari 2012, 14:04 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Jösses. Har du själv redan hittat något alltså? (Eller ni själva; är ni två som drar lasset?)
Drömt om att jag åkte ett obekvämt tåg med fönsterlösa förarhytter. Föraren fick lita helt till något avancerat videosystem, som inte var färdigutprovat, så som seden är på moderna järnvägsfordon. Hann precis med, men hade tappat bort en massa bagage + emballage så jag fick ta det jag kunde löst i handen. Sällskapet, i den mån jag kunde kalla dem så, hade också försvunnit någonstans.
|
20 januari 2012, 16:07 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det är jag som håller på och krånglar med möjliga byten. Eller omöjliga.
Men jag har snävat in önskad boendeort så pass att bytesalternativen inte blir så överväldigande många.
|
22 januari 2012, 13:39 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Usch, sådana drömmar har jag ofta. Transporter med osäker utgång och med fel saker och bortom min kontroll. *ryser* Hoppas jag inte är den skyldige till det saknade bagaget och/eller oklarheten om var det befinner sig.
|
22 januari 2012, 13:50 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Just nu har jag hoooooousemuuuuuuusiiiiiic i hörlurarna och låtsas att jag befinner mig någon annanstans.
Utöver det så har vi idag byggt en egen snögumma med barn och en snölykta. Det är ungefär allt som behöver nämnas.
Har ni gått och lagt er?!
|
23 januari 2012, 01:53 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag inte gått och lagt mig.
|
23 januari 2012, 02:21 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Inte heller jag. Vakenhetsgraden och "har gjort"-kvaliteten är en annan sak.
Skulle gärna bygga i snö vid ork och rimliga kamrater... verkar på något sätt överkomligare än fantasivärldar i dator, som jag inte ens vet hur man ska närma sig.
|
23 januari 2012, 02:34 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Inte mycket händer här heller idag. Barn till skolan, hem och sova sedan dator.
Är det så här resten av mitt liv ska se ut? Ingen roligt i så fall. Jag vill börja göra saker, jobba, engagera mig.
Men jag orkar inte riktigt.
|
26 januari 2012, 16:39 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|