Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall jag trissa upp kriget mot FK.


17 januari 2012, 13:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...klä på mig och gå ut.

Om en stund.
Eller?


17 januari 2012, 14:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
...klä på mig och gå ut.

Om en stund.
Eller?

Klä av dig och gå ut, och gör succe istället!!


17 januari 2012, 16:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska testa det vid tillfälle.

Men idag återstår presentköp till minst ett födelsedagsbarn och klädgenomgång inför morgondagens skolinspektion.

Det är öppet hus på tre olika skolor samtidigt. Med blixtens hastighet kanske vi hinner till alla tre.

Höll på att glömma fredagsmys.


20 januari 2012, 14:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Deppa över svunna tider och nutidens usla prioriteringar.


20 januari 2012, 15:33
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Dricka några öl som jag lyckades spara igår.


21 januari 2012, 17:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vara nöjd över den städningen jag lyckats genomföra!

Svante duktig, Svante får glass!


21 januari 2012, 18:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
En glassBOMB?

Jag ska åka iväg med två hoppiga barn och hitta en födelsedagspresent. Lyckligtvis vet vi på ett ungefär vad som önskas.
Sedan blir det hem, svida om gästen som ska på kalas och sedan leverans till bowlinghallen.
Så går det till nu för tiden när barn har kalas - de hyr en bana på en bowlinghall med dunkande musik, discokula och stroboskopbelysning.

Hur tänker de toppa det där senare i livet?

Det har snöat här, grannbarnen har gjort en vaktgubbe av snö som står precis utanför porten och ser morotsligt bister ut.


22 januari 2012, 13:25
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men... var det inte alldeles nyss som du var iväg med barnen och letade födelsedagspresent för att sedan ta dem till bowlingdisco? Hur många bowlingkalas skall man behöva stå ut med som förälder?

Min son har haft kalas i jympasalen på skolan där hans pappa jobbar, med redskapsbana och musik, och filmvisning i skolans biosalong och fri lek i fritalokalerna. Det är grejer det. Och alldeles gratis. Så när som på fikat förstås. Oförskämt lyxigt.


22 januari 2012, 13:43
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jaha! :lol:

Vi skulle iväg redan i veckan som gick för att införskaffa present men misslyckades totalt med det.
Så det är nog samma kalas som jag yrar om fortfarande.

Men det var ett likadant kalas så sent som i höstas.
Och det lär bli fler.


22 januari 2012, 13:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron