Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Hej! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Hej!
[code][/code]Hoppas detta blir så bra som jag önskar :)
I sanningens namn, är det bara jag som känner att aspergerforum är på fallrepet? När en listägare som inte synts till på flera år plötligt blir jätteaktiv och ändrar på det mesta i ett förut fungerande forum..... så känns det inte alls bra.
Att jag sedan iallafall inte var aktiv är en annan sak, men jag hoppas kunna vara aktiv här.

Sanna

26 april 2009, 00:25
Medlem
Inlägg Re: Hej!
Tack ska du ha! :)

26 april 2009, 07:58
Medlem
Känner också att det kan vara skönt med ett alternativ till aspergerforum oavsett om man gillar eller ogillar de ändringar som gjorts eller kommer att göras där. Bra initiativ.

26 april 2009, 09:17
Medlem
Jag har verkligen saknat ett mindre och trevligare svenskt forum för Aspergare att hänga på, så jag hoppas det här blir vad jag hoppats på. Jag tycker inte alls om den utveckling som skett på Aspergerforum, det är därför jag slutat hänga där.

26 april 2009, 09:42
Medlem
nallen is in dah´house ;)

Det är ju ingen hemlighet att jag ogillar den senaste utvecklingen på det "andra forat" och att jag fortsätter att käfta emot där tillsvidare. Jag tycker det var väl att någon som kunde göra nåt som faktiskt hade effekt gjorde det. För det har Svante all respekt.

Frågan är nu vad det blir av det här forat? Det räcker ju inte i längden att bara vara emot något annat, vad har Savanten för vision och mål?

26 april 2009, 13:26
Moderator
Något jag måste veta för att fatta en diskussion som tycks börja utveckla sig här:

Vad nallen tycker illa om på Aspergerforum vet jag, för det har han talat om där. Men ni andra som anger missnöje med det? Är det som det har varit, att det förändras eller vad det verkar förändras till? I alla tre fallen, vad för egenskaper där (i forumet alltså, bortsett från ägarens person)?

Det är ju inte alls självklara saker - två personer kan vara missnöjda med samma sak av diametralt motsatta skäl.
Eller av helt orelaterade skäl.

Senast redigerad av Zombie 26 april 2009, 15:27, redigerad totalt 1 gång.

26 april 2009, 13:58
Medlem
Också nyfiken som Zombie. Jag har aldrig känt mig kännt mig särskilt sugen att vara aktiv på gamla forumet. Men vad kommer gälla här? Kommer det bara bli "Fri disskusion" eller kommer det modereras? Och vem är Admin?

/Mvh

26 april 2009, 14:31
Site Admin
Stefan skrev:
Och vem är Admin?
Den här delikata frågan får vänta på ett svar några dagar. Eftersom Liebert verkar IP-banna de som är involverade här.

26 april 2009, 15:38
Medlem
Njae, de som är inblandade i DRIVANDET av det här forumet, snarare. Jag ser inga tendenser till att han surnar till på våra besökare.

26 april 2009, 15:41
Moderator
Vådan av obegränsad ändringstid plus glömska att uppdatera sidan: det jag ändrade i mitt förra inlägg sedan Stefan hade skrivit var att lägga till sista meningen.

26 april 2009, 15:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.