Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Nästa
Kristen Tro 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Kristen Tro
Jesus älskar alla människor ;)

du är speciell och värdefull^^

11 januari 2012, 06:55
Medlem
kontakta mig om ni känner ni behöver mer^^

Bild

11 januari 2012, 07:33
Medlem
Bild

11 januari 2012, 07:53
Medlem
Vi har en egen Jesuskille på forumet!
:08:
Välkommen.

I Stockholm har vi Jesustanten som predikar högljutt om domedagen på tunnelbanan eller vart helst hon går. Hon riktar sig gärna till ungdomar och jagar dem ibland, högljutt mässande om synder och förlåtelse.

Lite som en något rubbad fältassistent.

Själv har jag ingen tro att luta mig tillbaka på. Men bibeln är en väldigt intressant skrift även ur helt andra synvinklar än den religiösa. Har ännu inte lyckats läsa igenom den, dock.

11 januari 2012, 15:40
Medlem
Var hälsad broder.

11 januari 2012, 17:39
Medlem
Issa Jesus skrev:
Bild

Och Svante ställde frågan till Issa: Men hur kommer då de goda människorna födda före år noll till himlen? Ty sålunda står det skrivet, att Svantigheten städse skola ställa besvärliga frågor under hela sitt liv.

11 januari 2012, 19:06
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Välkommen.

I Stockholm har vi Jesustanten som predikar högljutt om domedagen på tunnelbanan eller vart helst hon går. Hon riktar sig gärna till ungdomar och jagar dem ibland, högljutt mässande om synder och förlåtelse.

Själv har jag ingen tro att luta mig tillbaka på. Men bibeln är en väldigt intressant skrift även ur helt andra synvinklar än den religiösa. Har ännu inte lyckats läsa igenom den, dock.

Jesustanten rokkar^^

läs gärna nt :)

11 januari 2012, 20:54
Medlem
Savanten Svante skrev:
Issa Jesus skrev:
Bild

Och Svante ställde frågan till Issa: Men hur kommer då de goda människorna födda före år noll till himlen? Ty sålunda står det skrivet, att Svantigheten städse skola ställa besvärliga frågor under hela sitt liv.

det vet jag inte, du får väl snacka med en präst eller så?

11 januari 2012, 22:14
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Var hälsad broder.

var hälsad broder!

11 januari 2012, 22:20
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Välkommen.

tack för välkomnandet^^

12 januari 2012, 22:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 126 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.