Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Namnet Moderator 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Namnet Moderator
*pekar med hela handen* ;)

11 januari 2012, 01:09
Moderator
Nedanstående skrivet i rollen som moderator, men inte som pekpinne:

För att inte misstänkliggöra någon annan moderator vill jag klargöra att det är jag som har varit mest tveksam till skilda konton av den enkla anledningen att jag har svårt för förändringar och svårt för allt som innebär extra moment. Jag var rädd att jag skulle göra ett sämre jobb som moderator då, för att jag skulle glömma att gå in och kolla efter förfrågningar från medlemmar. Men vi tar frågan på stort allvar och hoppas finna en lösning som fungerar.

11 januari 2012, 21:26
Moderator
Jag undrar en sak. Skulle det fylla sitt syfte om moderering skrevs från ett särskilt moderatorkonto, för tydlighetens skull, fast jag som moderator ändå skulle kunna kolla eventuella anmälningar o.dyl. även från mitt vanliga konto?

För som det är nu är det ju bara konton med moderatorsbehörighet som ens kan läsa i moderatorspanelen. Om jag loggade in med ett vanligt medlemskonto skulle jag inte kunna se om det fanns behov av att jag loggade in med moderatorskonto. Det känns... bökigt.

22 januari 2012, 19:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 63 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Som gäst saknar du privilegier.