Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa
Glutta konst? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
CodeRedAlert skrev:
Bra!

Jag hoppas kunna sova inatt och vakna i tid.
Schubbe, du vet vad du har till uppgift. :P


Jag låter piskan vina igen imorgon. Jag hoppas bara att jag vaknar när väckarklockan ringer imorgon (och inte stänger av den i sömnen).


8 januari 2012, 00:43
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Hemma igen. Ovanligt lyckad dag för att ha gått åt helvete. Och för att ha varit mer än rimligt trött. Tack allihop!

Fick först hemkommen ett antal mess från Schubbe och Koden. Verkar som om det kan hindra mess att komma fram när man bara sätter på mobilen stundvis för att inte ladda ur dåligt batteri. :? Nå, det gick ju bra ändå.


8 januari 2012, 23:56
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Tack och förlåt.
:10: :07: :| :geek: :04:


:09:


9 januari 2012, 02:56
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
"Förlåt" :?: :?:

"Gått åt helvete": Upptäcker att jag inte skrev stort H - anspelade förstås på utställningens namn. *nojig över ev. missförstånd. Något trött.*

:09:


9 januari 2012, 03:07
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Äh, kände mig jobbig bara.
Tvångskramar och mobbing genom uteblivna kramar.

Fattar inte varför jag ska kasta mig på folk så där?
Blir det en nästa gång så kramar jag ingen, okej?


9 januari 2012, 03:28
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag tycker alltså att jag borde ha tvångskramat om alla eller också ingen. Med tanke på vad som länkar oss samman så är det sista alternativet antagligen bättre.

Är helt förvirrad när det kommer till hälsnings- och avskedsritualer men i vanliga fall brukar andra sköta det där.


9 januari 2012, 03:36
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
FÖRÖVRIGT så var det ju angenämt till stora delar.
Synd att vi inte bor i samma stad.

;)


9 januari 2012, 04:06
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
CodeRedAlert skrev:
Jag tycker alltså att jag borde ha tvångskramat om alla eller också ingen. Med tanke på vad som länkar oss samman så är det sista alternativet antagligen bättre.

Är helt förvirrad när det kommer till hälsnings- och avskedsritualer men i vanliga fall brukar andra sköta det där.


Va, är du nojig över det där? Du är ju den enda av oss som verkar ha riktig kläm på det. Det är skitjobbigt att säga hej då när du inte är där och tar tag i det. Mig får du gärna krama i alla fall.

Och ja, just det, andra brukar sköta det. Som aspie tillsammans med andra aspies måste man nog lära sig att själva sätta ramarna för hur vi vill ha det. :shock:


9 januari 2012, 09:33
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Zombie skrev:
Hemma igen. Ovanligt lyckad dag för att ha gått åt helvete. Och för att ha varit mer än rimligt trött. Tack allihop!

+1 ungefär.


9 januari 2012, 12:59
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Incognita skrev:
Va, är du nojig över det där? Du är ju den enda av oss som verkar ha riktig kläm på det. Det är skitjobbigt att säga hej då när du inte är där och tar tag i det. Mig får du gärna krama i alla fall.

Jag låtsades nog bara. :?
Det är ett enda långt skådespel det mesta jag gör i sociala sammanhang, känns det som.
Men vad skönt att veta att det inte var fruktansvärt obehagligt! :)
Incognita skrev:
Och ja, just det, andra brukar sköta det. Som aspie tillsammans med andra aspies måste man nog lära sig att själva sätta ramarna för hur vi vill ha det. :shock:
Klara förhållningsregler till nästa gång då.


9 januari 2012, 15:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron