Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa
Glutta konst? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag tänkte mig genom sms.
:geek:


6 januari 2012, 22:43
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Bild


6 januari 2012, 22:46
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Tack för all info! Det låter bra. Det verkade ju inte svårt att hitta (jag känner en som bott längs med den rutten), och inte långt heller, men jag har i vuxen ålder gått vilse på väg hem från apoteket så det verkar dumt att chansa. Alltså är jag tacksam för möjligheten att ta sällskap.
:) *lättad*

Klädsel... :lol: Duger ett reafynd från Gudrun Sjödén? Om jag inte ser för mycket ut som en så'n där tant då. ;) Jag har basker också, men den är så hemskans varm så jag tror att jag hoppar över den.

Jag tänkte att kanske möjligen skulle man vilja ta en fika efteråt eller så. Men visst, även jag kan ju bli alldeles utmattad och trött på folk, så det kanske är väl optimistiskt.

Så kul det skall bli!

Mer internetaktivitet senare ikväll för min del.


7 januari 2012, 18:12
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Jag tänkte försöka komma, som jag hoppas men inte vet om det har framgått. Bara svårt att våga lova något, särskilt tidigt på dagen, när man lever på reservtanken. 10:50 à 11 utanför Stockholms centrals nedre ingång, mot Vasagatan, om jag har fattat rätt? Skulle jag bli sen hittar jag själv till Liljevalchs, mobil finns ju också.


7 januari 2012, 18:20
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Zombie skrev:
Jag tänkte försöka komma, som jag hoppas men inte vet om det har framgått. Bara svårt att våga lova något, särskilt tidigt på dagen, när man lever på reservtanken. 10:50 à 11 utanför Stockholms centrals nedre ingång, mot Vasagatan, om jag har fattat rätt?


Korrekt.

Senast jag var där, så var det en massa orange plank uppställda på grund av byggarbeten, men det ska fortfarande finnas en staty (tidigare fontän) utanför entrén där vi kan ses.

Zombie skrev:
Skulle jag bli sen hittar jag själv till Liljevalchs, mobil finns ju också.


OK.


7 januari 2012, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Glutta konst?
Bra!

Jag hoppas kunna sova inatt och vakna i tid.
Schubbe, du vet vad du har till uppgift. :P


7 januari 2012, 23:37
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Det var väl OK att komma med tåget som är framme 11.16?! Jag tror inte jag hinner med bussen som går tidigare. Jag är inte ens hemma än, fastnade i Lucia di Lammermore på SVT2.


7 januari 2012, 23:52
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
Ojdå, förlåt. Sådär 11:20 alltså, om tåget kommer i tid – inget problem för min del.


7 januari 2012, 23:55
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
*puh*


7 januari 2012, 23:59
Moderator
Inlägg Re: Glutta konst?
För min del (om jag kommer, peppar peppar) skulle jag naturligtvis ändå ha sett till att vi försökte få tag på dig innan vi stack någonstans...


8 januari 2012, 00:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 133 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.