Ny tråd Svara på tråd  [ 47 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Den stora kultråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora kultråden.
Fula tumörer :04:

7 januari 2012, 00:59
Medlem
Gregg Valentino, bodybyggarbranschens mest syntholade armar!

7 januari 2012, 01:08
Medlem
Finns det ett discotält i Malung?
Detta är en viktig och seriös fråga.

7 januari 2012, 03:35
Medlem
Zombie skrev:
Vilka jag dock inte ser något av, bara kulor man inte ens kan spela kula med.
Åjo kulorna i trådstarten kan ungarna spela med utan problem.
http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=38837#p38837

Men någonstans vid inlägg no:2 kapades tråden till annat, med det är kul det med :02:

7 januari 2012, 03:40
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Finns det ett discotält i Malung?
Detta är en viktig och seriös fråga.
Verkar så. Åtminstone under dansbandsveckan. Hurså?

7 januari 2012, 04:44
Medlem
Schueberird skrev:
En fågel flög förbi och url2:ade in länken /Admin

Äsch, jag tyckte det var lite kul med en så sjukt lång länk. Nåväl, den horisontella skrollningen tackar dig.

nallen skrev:
Schueberird skrev:
Att stoppa upp den i munnen tycks mig meningslöst - annat än som en gest eller invit.

Vad skulle en dylik gest säga i så fall?

Tänk dig följande scen:
Du är hemma hos en tjej och ni sitter mitt emot varandra och umgås (dricker örtte och spelar monopol, vad fan vet jag). Du kanske lånar toaletten och när du kommer tillbaka har hon plockat fram den här manicken och börjat suga på den. Om hon dessutom samtidigt tittar dig i ögonen eller åt ditt håll skulle jag säga att det är en invit till sex. Dels för att det, bland annat, är en sexleksak och dels för att manicken, grovt förenklat, kan liknas vid en kuk och då tjänar till att få dig att tänka på avsugning och kåta upp dig.

Det faktum att hon har en sådan manick hemma kan betyda att hon bejakar sin sexlust, vliket är bra, men det kan också betyda att hon är lite kinky (vilket kan vara både bra och dåligt beroende på smak) eller har vänner med skämtlynne (vilket kan betyda att hon är sexuellt passiv).

Det är hursomhelst läge för ett sexuellt initiativ från din sida, men var vaksam på hennes reaktion: En del kvinnor är förvirrade, vilket du redan vet.

Är det då man ska börja prata om tillämpad nukleär fysik?

7 januari 2012, 16:37
Medlem
Det ska man alltid göra. Just de orden gör det extra njutbart när man uttalar dem och samtidigt slickar hennes mikropenis i form av en lemniskata (slickmönstret alltså - inte mikropenisen).

7 januari 2012, 21:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 47 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Som gäst saknar du privilegier.