Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Gnälltråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Gnälltråden
Jag tänkte gnälla över Nallen, eller snarare över förtal. Jag gillar inte sånt. Jag är sällan här men hörde att jag i någon av alla trådarna här blivit kallad "flumkärring". Det är en sak att bli attackerad i en tråd där man skriver, en annan att få höra att någon snackar skit om en.

Kanske var det fel tråd att skriva i, kommer i på något bättre. Är trött och ledsen.

5 januari 2012, 00:09
Moderator
Om det är någon tröst så fick det inte stå oemotsagt.

5 januari 2012, 08:49
Moderator
Jag har gått bet på vad jag ska skriva till svar – särskilt som jag gärna vill hitta något Columbi ägg som jag kan ta ansvar för som både medlem och moderator – men i väntan på den Godoten kan jag åtminstone instämma med Incognita.

5 januari 2012, 22:40
Medlem
Zombie skrev:
Jag har gått bet på vad jag ska skriva till svar – särskilt som jag gärna vill hitta något Columbi ägg som jag kan ta ansvar för som både medlem och moderator – men i väntan på den Godoten kan jag åtminstone instämma med Incognita.

Det där gillade jag: "I det obestämda ligger det hoppfulla och det som gör att människan förblir människa"

Nå, jag hittade rätt tråd och det var ju bättre att skriva där. Ska man fäktas så bör man stå på samma gräsmatta, i samma världsdel, annars blir det onödigt svårt.

tycker :04: Flumsmurfen.

Hmmm...borde kanske ändra mitt namn? Flumsmurfen kanske är mer rättvisande?

6 januari 2012, 03:45
Medlem
Varför skall en koldioxidmätare vara så förbenat dyr :05: :05:

Ingen som vill sponsra mig med en? ***blinkar jättesött***

6 januari 2012, 04:43
Medlem
Jag undrar vart alla mina USB minnen har tagit vägen? Ska ha en hel drös av dom små jävlarna men inte hittar jag en när jag behöver ha just DEN pinnen... :05:

6 januari 2012, 23:51
Medlem
Ufo skrev:
Varför skall en koldioxidmätare vara så förbenat dyr :05: :05:

Ingen som vill sponsra mig med en? ***blinkar jättesött***

Köp en kanariefågel?
Tämj en mygga?

6 januari 2012, 23:53
Medlem
Jag hatar mig själv Bild. Ful, dum, värdelös. Orkar inte. Får inte tag på sömntabletter. Slut hos leverantören vad fan? Samma med John Blunds sand. Psykoser finns på lager dock.

Dö hora dö. Hjärtinfarkt i sömnen hahaha. Det du! Döööööööööööööööööö.

18 januari 2012, 20:03
Moderator
Från förmiddagsfikat på min arbetsplats: "Fast det är ju lite trångt att bo så när man har två barn" - om en lägenhet på 90 kvadrat.

ANKDAMM!

23 januari 2012, 11:19
Moderator
#@%&/ :evil: mts-format till mp4 via pinnacle till ELAN, @& :evil: #
:05: Grrrr

23 januari 2012, 14:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.