| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Ett gott liv av Ann Heberlein. 

|  
			| 4 januari 2012, 21:42 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Efterlysning:För rätt länge sedan läste jag en bok om utgrävningarna i Megiddo där varje ny lager av uråldriga bosättningar mynnade ut i en fiktiv (men, vad jag förstår, välförankrad i verkligheten genom alla arkeologiska fynd) berättelse om just den tidsepoken, hur människorna levde, vilka gudar de tillbad och hur livet såg ut på Megiddokullen just då.

Vill få tag i den boken igen, någon som känner igen den och vet titel eller författare?
 Möjligt att namnet Megiddo inte används i boken, kommer inte ihåg.

|  
			| 13 januari 2012, 00:44 |  |  
		|  |  
			| jerico582 Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Datorernas häxmästare av Bill Landreth 

|  
			| 13 januari 2012, 13:05 |  |  
		|  |  
			| Ron Jeremy Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?"Den dagen min dotter blev galen" av Michael Greenberg 

|  
			| 13 januari 2012, 13:19 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?1984 

|  
			| 14 januari 2012, 22:23 |  |  
		|  |  
			| nallen Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?De ska ju ändå dö - Gunnar Ekberg 

|  
			| 14 januari 2012, 23:11 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Jag är med bandet - en groupies bekännelser, Pamela des Barres. 

|  
			| 11 februari 2012, 23:47 |  |  
		|  |  
			| nallen Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?The Apollo Guidance Computer - Architecture and Operation, Frank O'Brien 

|  
			| 12 februari 2012, 01:16 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Devils peak,  Deon Meyer. 

|  
			| 19 maj 2013, 22:26 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Vad läser du just nu?Fågeln som vrider upp världen, Murakami. 

|  
			| 19 maj 2013, 22:46 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |