Vägglösa vägglöss som villa mot vår vilja valt att vila i våra villor?
2 augusti 2011, 11:54
Ufo
Medlem
Re: Gnäll tråden
Spindeldjävel, hatar dom..........
Iallafall när de är större än snusdosan jag brukar använda till att döda dom dem.
3 augusti 2011, 03:12
Incognita
Moderator
Re: Gnälltråden
Moderator: Incognita, på lite retsamt humörIstället för att gnälla gör jag något åt det. Härmed förklarar jag särskrivningen borttagen.
En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
2 september 2011, 19:55
Zombie
Moderator
Hittar inte Gnäll tråden.
2 september 2011, 20:41
Axolotl
Medlem
Det kliar där jag blev biten av en fästing.
2 september 2011, 21:09
Incognita
Moderator
Jag har just blivit attackerad upprepade gånger av en bitsk och osedvanligt aggressiv långsmal fluga. Nu har den i alla fall döden dött. Den är svart med rödskimrande ben, en liten vit prick mitt på ryggen och en vit utväxt baktill. Beware!
Och nu har det blossat upp ännu mer blåsor och blodiga sår i svalget. Ansiktet svider och ena örat blossar ilsket rött och kliar frenetiskt, liksom de nässelutslag som dyker upp lite här och var. Jag ger mig den på att jag reagerar med överkänslighet mot flugjäveln också. Jag tål ingenting just nu.
8 september 2011, 02:45
Incognita
Moderator
Ett slags Hårmygga tycks det ha varit. En mygga på steroider. Därav aggressiviteten. Död är den i alla fall.
8 september 2011, 03:06
Ufo
Medlem
Åt helvete med RUSTA!
11 november 2011, 16:19
Ron Jeremy
Medlem
Hata Willys "Köttfärssås" Den har aldrig varit i närheten av kött! "Kemikalie gegga" skulle den hetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuäääähh!
11 november 2011, 17:45
Ufo
Medlem
Idioter!
Fick ett brev från kronofogden, promenerade ner till anvisad besöksadress för att bestrida, vid dörren blir jag hänvisad till ett telefonnummer för att boka tid då endast förbokade besök släpptes in, ringer och en dator(röstläsning) svarade(mindre kul när det blåser och sprakar i telefonen) men jag blir kopplad till en som kopplar mig vidare till en herre som bestämt hävdar att brevet jag har i handen inte existerar.
Så någon hjälp att bestrida de ickeexisterande brevet som bevisligen existerar iallafall, fick jag inte.