Ny tråd Svara på tråd  [ 31 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Skenautist begår udda våldtäkter i Göteborg 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Skenautist begår udda våldtäkter i Göteborg
Ja, herre Gud vilken inkompetens! Att LVU-vård sällan leder till några förbättringar är dock inget nytt. Där ser man vad som kan hända när man trampar på npf-folk, speciellt om ADHD oxå är med i bilden.

Tvivlar dock på att det handlar om en sk "skenautist". Låter mer som ett solklart exempel på vad som kan hända när man inget förstår.

14 november 2009, 18:03
Medlem
Josef3 skrev:
Jag hade rätt, ni hade fel.

Japp du hade rätt, en stjärna i kanten till dig.
Var det en tillfällighet eller kan du sätta det i system?

14 november 2009, 19:38
Medlem
Zombie skrev:
Om han är den skyldige så måste man tyvärr undra i vad mån eventuell (sannolik) felaktig behandling från socialnämnd, behandlingshem osv. kan ha medverkat till att han gjorde så här.

Troligast är väl att de koncentrerat sig på att lära grabben att diska(för hand) och gå upp vid rätt klockslag, titta folk i ögonen. Sånt som är viktigt i NT-världen.

14 november 2009, 20:42
Avslutat konto
Jag har träffat två autister IRL som har starka likheter med gärningsmannen. De bara frågar tjejer abrupt om de vill ha sex eller helt ur luften slänger ur sig, "nå, vad tycks? Gillar du det du ser?" (när de själva ser ut som skit, ska tilläggas) när tjejen inte ens antytt romantiska ambitioner. Den ena är en förståndshandikappad mulatt, den andra en universitetsstudent och teknokrat, men båda är sådär vidrigt besatta av det motsatta könet och att de helt enkelt inte kan få sex. Jag har gissat att båda kommer bli våldtäktsmän förr eller senare.

15 november 2009, 04:05
Medlem
Det är nog en felaktig gissning, Josef3. Iaf om vi talar om fall 2. Det som oftast hör ihop med autistisk besatthet är inte våldtäkter. I normalfallet är NT-killar mer predisponerade att bli våldtäktsmän pga deras vidriga kvinnosyn. Det är oxå därför som de oftare är inblandade i kvinnovåld i hemmet, eller annat våld emot kvinnor. Sådant är ovanligt i samband med autister. Det är snarare mycket vanligare att autist-killar upphöjer motsatta könet till skyarna, och är väldigt passiva. Detta gör att de inte utför våldtäkter.

15 november 2009, 07:11
Avslutat konto
rdos skrev:
Det är nog en felaktig gissning, Josef3. Iaf om vi talar om fall 2. Det som oftast hör ihop med autistisk besatthet är inte våldtäkter. I normalfallet är NT-killar mer predisponerade att bli våldtäktsmän pga deras vidriga kvinnosyn. Det är oxå därför som de oftare är inblandade i kvinnovåld i hemmet, eller annat våld emot kvinnor. Sådant är ovanligt i samband med autister. Det är snarare mycket vanligare att autist-killar upphöjer motsatta könet till skyarna, och är väldigt passiva. Detta gör att de inte utför våldtäkter.

Fall 2 är kvinnohatare eftersom han blivit ratad och förnedrad av så många tjejer. Han har stora problem med sin manlighet eftersom AS får honom att känna sig omanlig. Iofs tror jag till stor del det handlar om hans personlighet. Han är helt enkelt oattraktiv både fysiskt och mentalt. Kan tänka mig att vissa hetero AS-män inte har så stora problem att få sex.

Att vara fysiskt attraktiv handlar om små detaljer, evolutionära, såsom doft, hud, längden på armar och ben etc, storleken på händerna, hur fyrkantiga eller runda leder man har etc. De som är oattraktiva kan aldrig bli attraktiva och i det stora hela, vice versa. Jag tyckte alltid själv jag var ful men tjejer och killar har gillat mitt känsliga, intelligenta, tjejjiga "emo" utseende. Såg som barn ut som en typisk cendréhårig, grönögd västeuropeisk aristokratglasögonorm med tjejhänder och mjuka, runda kroppsformer som en östasiat men med långa, smala, västeuropeiska drag, mörka ögonbryn etc och jag har alltid haft folk som tyckt jag varit snygg, oftast tjejer dock. Själv hatade jag mitt utseende tills jag hade haft kirurgi men det som gör mig attraktiv sitter inte i det jag förändrat kirurgiskt utan i medfödda egenskaper som är väldigt subtila. Så är det nog för alla.

Fall 2 är helt enkelt "ful", inte bara fysiskt, och kan därför inte få tjejer. Hans kvinnohat tyder på att det är en våldtäktsman under utveckling.

15 november 2009, 17:15
Medlem
Inlägg Babyfacemannen!
Bild
Tydligen ser babyfacemannen ut så här.

http://politisktinkorrekt.wordpress.com ... nomga-rpu/

Citera:
I en tidigare utredning från Barnneuropsykiatriska kliniken (BNK) vid Sahlgrenska Universitetssjukhuset i Göteborg beskrivs han blott 14 år gammal som lätt utvecklingsstörd med autistiskt syndrom och ADHD.

Ser inte kroppen konstig ut? Jättelång överkropp, eller är det benen som är korta? Eller är det vinkeln som gör det, för lång tröja? Han är ju vanskapt på något sätt.

30 november 2009, 07:51
Medlem
Fler bilder på babyfacemannen

http://upload.snelhest.org/images/091130babyface1.jpg

Källa: http://politisktinkorrekt.wordpress.com ... hbutton=Go

Senast redigerad av sugmundfreud 6 december 2009, 14:50, redigerad totalt 1 gång.

Tog bort bilderna och lade in länkar till dem istället

30 november 2009, 08:38
Medlem
han ser inte alls så babyfacig ut som jag trodde att han skulle göra.

30 november 2009, 08:53
Medlem
Jag tycker inte heller han ser så babyfaceaktig ut. Ung, ja, men skulle kunna vara äldre än de 16 han sägs vara. Kanske har Josef3 rätt, detta kanske är en skenautist?

Är det babyhull eller en mjuk autistkropp som många med dålig muskeltonus har, som vi ser på bilderna? Mystiken tätnar.

30 november 2009, 09:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 31 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.