Då tror jag mer på MSI för Asus support har jag haft att göra med och den var bedrövlig , därför skriver jag inte ens till dom, enda svaret jag fått är har du startat om datorn, fast på Engelska .
27 december 2011, 02:49
Ufo
Medlem
Re: Skit guks
Om det tar så här lång tid att felsöka så är det moderkortet som har gått sönder. Hoppas bara den inte tagit med sig något dyrt(CPU:n) i graven.
27 december 2011, 11:07
sugmundfreud
Medlem
Oooh, when you see that yellow cum A comin out your penis Will you drink it as you normally do Just like the cocksucker you are? Or will you be a smart lad And go see your doctor Tell 'im you've got yellow cum And tell 'im you cannot drink it anymore
Smack your penis 'til it's blue Smack your penis 'til it's black Smack it 'til it falls off And can't be glued back Smack it in the kitchen Smack it in the living room Smack it 'til it really hurts Smack it 'til it falls oooooff
When it starts a-drippin' And you feel good Tell your wife you don't need her because you are so gay Tell her how she doesn't turn you on because you are into men To save this country from the likes of your fucked up genes
Moderator: SchueberirdNej, den gubben gick inte...
En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
27 december 2011, 17:10
Schueberird
Medlem
Moderator: SchueberirdFör den som inte fattar varför Sugmundfreuds inlägg ovan blev censurerat, så kan jag säga att direkta uppmaningar till våld mot vissa utsatta grupper inte tillåts.
En Ful Ruta - endast på Aspieforum.
27 december 2011, 17:49
Ufo
Medlem
In my but
27 december 2011, 17:53
Ron Jeremy
Medlem
Shuberird,jag kan inte stava ens, di där jävla gulingarna " made in hongkong" var snäll mot sugmund ditt moderatorspektakel hon är kul!
27 december 2011, 21:51
Ron Jeremy
Medlem
jag vet att man inte ska kalla guks för guks, shit happens, och här får jag ligga och skriva på min mobil, dessutom i smyg, har intrernet förbud
27 december 2011, 21:59
sugmundfreud
Medlem
Forumet har blivit gay på sistone . Det var filmmusik från den eminenta filmen Romper Stomper juh! Själv tycker jag om gulingar!
复议
28 december 2011, 17:36
Incognita
Moderator
Gay? I så fall vill jag påminna om att hets mot en grupp p.g.a. sexuell läggning också är otillåtet.
Fast det var väl en komplimang?
28 december 2011, 18:50
Schueberird
Medlem
Jag funderar mer på var forumets könsorgan är och hur det ser ut.