Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ekelund schubbande örev odrne skrev:
tivelaktig
Ja, i äldre svenska texter finner man månget ålderstiget ord som jag vet allt om... en annan dag.

D-vamitin, torr dte iångr i mnai dlggiaa itslelät-frö-aisldilg-mat-tbelatetr. Hsurå?


23 december 2011, 04:13
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Urkdunsfröklafsning :P


23 december 2011, 04:27
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Vhellim Eelkund skrev:
Denna dörr var stängd för honom; en tavelviktig, en låg, en skum dörr, bakom veklin froar, blekevisse, skam och ungedrång laudre. Och hela hans liv inogem, i varje hans andradeg, frödfölje honom tekann på att denna dörr virat stängd för honom. O dråe! Men denna snttdghtäes minneg var att vända din tanke till prator av heglirhät som stodo dig vödpipna.


23 december 2011, 04:48
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:08:

... men...
Vhellim Eelkund skrev:
prator
... försök inte! Ted rav aSnrod yeK-brÅge!

(Fan, de verkar inte finnas online.)

Och Eelkund, ere nån smygprivatisering eller?

Rättade felaktig länk. (Är man inte moderator kan man anmäla så gör en moderator det.) /Z


23 december 2011, 05:03
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
En kompis till mig har startat elbolag. Han råkar, av en fullständigt rentvådd slump, också vara en tillskyndare av Vilhelm Ekelunds frasfattarköp.


23 december 2011, 05:52
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Urkdunsfröklafsning :P
... av Secbubh.


23 december 2011, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
aSnrod yeK-brÅge


Aha, en ny bekantskap :)

En prator kan också vara en person som pratar.


23 december 2011, 15:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Ekelund schubbande örev odrne skrev:
tivelaktig
Ja, i äldre svenska texter finner man månget ålderstiget ord som jag vet allt om... en annan dag.

D-vamitin, torr dte iångr i mnai dlggiaa itslelät-frö-aisldilg-mat-tbelatetr. Hsurå?


Itslelät? :|

Istället!!!!

Jag dechifficerade (<--men det där ordet finns inte enligt google - vad heter det då?) det efter två timmars grubblande. Precis nu.
När jag till slut tänkte förnedra mig genom att fråga vad det stod.

Ah, vilken lycka!

D-vitamin är livsviktigt så här års, påstås det.

Edit: dechiffrerade heter det tydligen. Mer D-vitamin behövs.


23 december 2011, 23:23
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
klockan är tre och det är inte nån kalle anka på nån tv!


24 december 2011, 04:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Savanten Svante skrev:
klockan är tre och det är inte nån kalle anka på nån tv!


Men voffan fa säg du, ingen kalle :o å som en vänta på ren hä dan :cry: skoja ba :lol: har väntat på "Kan du vissla Johanna?" juu!
Börjar klockan kvart i fem på bästa bollibompatiden :01: så re e inge bråxa, hinns me en å anna sluring först :D

Mvh om en jul som ni helst har den då ni mäktar vad ni orkar om ni har lust eller vill, huvudsaken att det blir bra. ähh f-n oxå va' svårt det skall vara att försöka vara alla till lags. Skit på er!!! men först en riktigt GOD JUL och var rädd om Gallan det är kö på landets Akuter så här års

Mvh /db


24 december 2011, 11:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron